וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "לשחק עבור זידאן זה חלום עבור כל מי שאוהב כדורגל"

כוכב נבחרת צרפת הצית פעם נוספת את השמועות לגבי מעבר עתידי לריאל מדריד. על סולשיאר אמר: "כמובן שכולנו רוצים שיישאר"

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכל פתוח. פוגבה/רויטרס

לא בפעם הראשונה, הצית פול פוגבה מחדש את הרחשים לגבי מעבר עתידי לריאל מדריד. כוכב מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת השתתף היום (רביעי) במסיבת עיתונאים במולדתו, ובה נשאל פעם נוספת אשר לאפשרות שיצטרף בעתיד לבלאנקוס. התשובה שלו אמנם משאירה מקום לספק, אך לא צריך לקרוא בין השורות כדי להבין מה היה רוצה: "כפי שאמרתי בעבר, ריאל מדריד היא חלום עבור כולם. זה אחד המועדונים הגדולים בעולם, ועכשיו זידאן מאמן אותם - חלום עבור כל מי שאוהב כדורגל. כרגע אני במנצ'סטר ולא יודע מה יהיה בעתיד, טוב לי במנצ'סטר".

כמו כן, התראיין קשר נבחרת צרפת ל"סקיי" בבריטניה ודיבר על השינוי הגדול שחל בשדים האדומים מאז החליף אולה גונאר סולשיאר את ז'וזה מוריניו. "כמובן שכולנו רוצים שיישאר", אמר. "התוצאות היו נהדרות, יש לי מערכת יחסים מצוינת איתו, כמו לכל השחקנים. כששחקן שמח, הוא רוצה להמשיך להיות שמח. סולשיאר הרוויח את זה. הוא מכיר את המועדון ואת כולם במועדון. הוא מאמן מאוד שמח שהחזיר לשחקנים את הביטחון, הוא נתן לנו חופש ליהנות שוב מכדורגל, אולי איבדנו אותו בגלל התוצאות שהיו קודם לכן".

פוגבה, שכבש תשעה שערים ב-16 משחקים תחת סולשיאר לעומת חמישה בלבד ב-20 משחקים תחת מוריניו, הוסיף ואמר: "עכשיו אנחנו טובים יותר. אני מעדיף שלא לדבר על העבר, יכול להיות שאיבדנו ביטחון ודברים לא הלכו כראוי. היו הרבה דיבורים שהגיעו מבחוץ, ולא היינו רגילים לזה. עכשיו אנחנו מצוינים וחזרנו לטופ 4".

הצרפתי אף דאג לפרגן לשחקן מהיריבה העירונית - ראחים סטרלינג: "לא מדברים עליו מספיק. יש לו סטטיסטיקות פשוט מגוחכות, לא מזמן הוא גם כבש שלושער. הרבה פעמים מבקרים אותו כשהוא פחות טוב, אבל אף אחד לא מדבר על מה שהוא עושה על המגרש. אולי אם הוא היה מישהו אחר, המצב היה שונה".

עוד בנושא:

בספרד טוענים: אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחר אדריאן ראביו
דיווח: באיירן מינכן סגרה את העברת לוקאס הרננדז וכבר שילמה 40 מיליון יורו
פה זה כן אירופה: כמה מגיבורי היורו אתם זוכרים גם היום?

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג חוגג. רויטרס
אנדרייטד. סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully