וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דה יונג העדיף את ברצלונה על פני פריס סן ז'רמן בגלל נייקי

ענקית ההלבשה האמריקאית העדיפה לראות את ההולנדי במדי הבלאוגרנה מטעמי שיווק, הסכימה לשלם חלק נכבד מחוזהו, ואף ביקשה שרק שמו הפרטי יופיע על חולצתו. דה יונג: "אני לא בטוח שאני רוצה את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת עיתונאים של ארנסטו ואלוורדה

על פי ESPN FC, הסיבה המרכזית לחתימתו של פרנקי דה יונג בברצלונה היא העובדה שחברת נייקי הסכימה לשלם סכום נכבד מחוזהו של ההולנדי. כזכור, קשרה של אייאקס חוזר על ידי מועדונים רבים ברחבי אירופה, כאשר בסופו של דבר הקדימה ברצלונה את פריס סן ז'רמן ושילמה עבורו 75 מיליון יורו. דיווחים שונים בתקשורת העולמית טענו שדה יונג כבר סגר את תנאיו במועדון הצרפתי לאחר שהובטח לו מקום בהרכב, אך שינה כיוון וחתם באלופת ספרד בגלל מעורבותה של חברת ההלבשה האמריקאית נייקי.

נייקי, שמצויה בהסכם חסות עם ברצלונה מאז 1998 ומשמשת גם כספונסרית של דה יונג, העדיפה לראות את היהלום בן ה-21 במדי הבלאוגרנה לאחר שהעריכה שבשורות הקבוצה המזוהה עם כוכבים הולנדים לאורך השנים היא תוכל לשווק אותו טוב יותר ככוכב על. שלוש שנים אחרי שהאריכה את הסכם החסות שלה עם הקטלאנים עד 2028 תמורת 105 מיליון יורו לשנה, הסכימה החברה על פי הדיווח להשתתף גם בשכרו של דה יונג מתוך ההנחה שבעתיד היא תחזיר את ההשקעה העצומה.

עוד בנושא

בארגנטינה שוב מתווכחים: החולשה של מסי בנבחרת מנטלית או מקצועית?
ריאל מדריד מתלהבת מהרכש הטרי אדר מיליטאו: "חצי אירופה רדפה אחריו"
סרחיו ראמוס קרוב לשבור עוד שיא נדיר: "שחקן ייחודי בהיסטוריית הכדורגל"

פרנקי דה יונג אייאקס. GettyImages
נייקי תחזיר את ההשקעה? פרנקי דה יונג/GettyImages

בנוסף ניסתה נייקי להתערב גם בהחלטה לגבי השם שיופיע על גב חולצתו של דה יונג בברצלונה, אותה ילבש החל מהקיץ הקרוב, וביקשה מהמועדון להשתמש בשמו הפרטי ולא בשם משפחתו מטעמי מיתוג, אך דה יונג מיהר להכריז: "אני לא בטוח שאני רוצה את זה". דה יונג הוסיף שיבקש לשחק עם המספר 21 (בו מחזיק כרגע קרלס אלנייה): "לשחק עם המספר שאני אוהב יכול להיות נחמד כי זה המספר שלי. אבל עדיין לא חילקו את המספרים לעונה הבאה, ונצטרך לחכות ולראות מה יהיה".

על שיתוף הפעולה הצפוי עם ליאונל מסי, אותו הגדיר פעם רבות כאלילו, אמר דה יונג: "זה יהיה מאוד מיוחד בשבילי ואני מחכה שזה כבר יקרה. כולם יודעים שאני חושב שהוא השחקן הטוב בעולם, אבל זה לא היה הגורם המכריע בחתימה שלי בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully