וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס קרוב לשבור עוד שיא: "שחקן ייחודי בהיסטוריית הכדורגל"

מספרים של חלוץ, ביצוע קר רוח: הבלם כבש בניצחון של ספרד, וכעת רק שחקן הגנה אחד כבש יותר מראמוס בהיסטוריה של כדורגל הנבחרות. פלא שלואיס אנריקה מהלל?

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

סרחיו ראמוס עושה זאת שוב. נבחרת ספרד פתחה אתמול (שבת) את קמפיין מוקדמות יורו 2020 עם ניצחון ביתי 1:2 על נובגיה, במשחק לא קל שבו המארחת כבר איבדה את היתרון, אבל ראמוס היה זה שכבש את שער הניצחון, עם פאננקה נוספת מהנקודה הלבנה. ראמוס כבש במשחק חמישי ברציפות עבור נבחרת ספרד, ללא ספק נתון מפתיע יחסית לעובדה שמדובר בבלם, ולמעשה לראמוס יש כבר 18 שערים במדי הנבחרת והוא מדורג במקום ה-12 ברשימת כובשי כל הזמנים של לה רוחה.

סרחיו ראמוס כובש בפנדל במדי נבחרת ספרד. AP
עוד שוער מתוסכל. הפאננקה של ראמוס/AP

עבור ראמוס זה שער 16 העונה (11 בריאל, חמישה בנבחרת), מתוכם עשרה פנדלים (ללא החטאה!), מתוכם חמישה נכבשו בפאננקה, אותה הקפצה קשתית גבוהה שמנצלת את העובדה שהשוער מזנק לאחת הפינות. מדי פעם ראמוס טוען שיפסיק לבעוט פאננקות מאחר שזה נהיה מסוכן, אבל בכל פעם הוא שוב שולף את הפאננקה הנהדרת שמותירה את השוער היריב מתוסכל. ראמוס הוא שחקן ההגנה שכבש הכי הרבה שערים עבור נבחרת אירופאית, ושחקן ההגנה היחידי שמקדים אותו בעולם הוא דניאל פסארלה, הבלם שכבש במדי נבחרת ארגנטינה 22 שערים.

עוד באותו נושא

קאסמירו מצפה לשיתוף הפעולה עם מיליטאו: "חצי אירופה רדפה אחריו"

לכתבה המלאה
שוער נבחרת נורבגיה אחרי שספג שער מרגלי סרחיו ראמוס. GettyImages
שער ניצחון חשוב. ראמוס/GettyImages
סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד כובש פנדל. רויטרס
מתי השוערים יפסיקו ליפול? ראמוס/רויטרס

"סרחיו ראמוס הוא שחקן ייחודי בהיסטוריה של הכדורגל העולמי, לא רק בספרד", אמר עליו מאמן נבחרת לואיס אנריקה, "שחקן עם אישיות, שאני יודע שיבעט טוב". ראמוס עצמו אמר: "מזל בגולים שלי? תקראו לזה מה שאתם רוצים. יהיו לי רק זיכרונות טובים מכולם. אני שחקן הגנה, אבל אם אני יכול לעזור לקבוצה שלי עם שערים, ברור שאעשה את המיטב שלי".

על נבחרת ספרד, שמנסה להשתקם ממונדיאל מאכזב, אמר ראמוס: "תמיד חשוב כשמתחילים קמפיין חדש להתחיל עם ניצחון, במיוחד מול הקהל שלנו. היריבה הקשתה עלינו, אבל זה נכון שהיו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש עוד הרבה שערים". האם ספרד יכולה שוב לחזור לזכות בתארים מרכזיים? "זה יהיה חייב להיעשות צעד אחרי צעד. בביטחון זוכים בעזרת ניצחונות. יש לנו מאמן עם גישה נפלאה לכדורגל, וצריך לעבור צעד אחרי צעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully