וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה שוב מתווכחים: החולשה של מסי בנבחרת מנטלית או מקצועית?

פסארלה טוען ש"הגישה שלו בברצלונה שונה", ולדאנו מסביר שהשיטה תוקעת אותו, וההוכחות בשטח ממחישות שאולי זה בכלל לא תלוי בו. אז מה עוצר את מסי בנבחרת? וגם: האיור המדהים של מסי שחזה את העתיד

עריכת וידאו: מתן חדד

למרות שהיה זה משחק ידידות בלבד, ארגנטינה עדיין מתקשה להירגע מההפסד המביך 3:1 לונצואלה ביום שישי במדריד. שאלת השאלות היא כמובן מה קורה לליאו מסי בכל פעם שהוא לובש את מדי הנבחרת, ומדוע הוא הרבה יותר מרשים כשהוא משחק בברצלונה.

התשובות בארגנטינה היו חצויות אמש. דניאל פסארלה, קפטן הנבחרת במונדיאל 1978 ופרשן טלוויזיה בהווה, אמר אמש ש"יש לו גישה שונה בנבחרת".

"מסי שחקן נפלא, אבל לא ברור לי מדוע בכל פעם שהוא מגיע לנבחרת, הוא מתנהג בצורה שונה ממה שהוא מתנהג בברצלונה", אמר פסארלה ל-ESPN. "הוא הרבה יותר טוב בברצלונה. שם הוא אהוב ומוערך, בנבחרת הוא לא רגוע ומשהו לא עובד שם. אין מנוס מלקבוע שזה עניין מנטלי. אני לא בטוח בזה, אבל נראה לי שההבדלים ביכולת נובעים מתחושה פנימית שלי מסי".

עוד בנושא

ידידות: מסי חזר, אבל ארגנטינה הובכה עם הפסד 3:1 לונצואלה
אחרי ההפסד: בארגנטינה מבקרים את המאמן ליונל סקאלוני

מסי חוזר לברצלונה, אמש

שחקן עבר אגדי נוסף, חורחה ולדאנו, נדרש אתמול לסוגיה והקדיש לה כמה פסקאות נרחבות בטורו האישי בעיתון הספרדי "אל פאיס". בטור הסביר ולדאנו מדוע, לטענתו, "הגאונות של מסי נמוגה במדים הלאומיים".

"אין לו את אותם מרחבים בנבחרת. בברצלונה הוא משחק באותה שיטה כבר שנים, הוא יודע לאן לרוץ בכל רגע נתון, הוא יודע באיזה קצב לשחק, הוא מרגיש הרבה יותר בנוח. כדי שמסי יבוא לידי ביטוי בנבחרת, היא צריכה להתאים את סגנון המשחק שלה אליו אפילו עוד יותר. נגד ונצואלה ראינו את אותו מסי של השנים האחרונות בנבחרת. בברצלונה הוא ראשון לכל כדור, ובנבחרת תמיד מאחר. בברצלונה הוא תמיד מפנה שטחים, ובנבחרת תוקע את המשחק. הגאונות שלו נחבאת אל הכלים, והאווירה עוינת. זה בזבוז עצום".

מצד שלישי, גם בארגנטינה מבינים שייתכן שמקור החולשה של מסי לא מנטלי וגם לא מקצועי, אלא פשוט מושפע מאיכות השחקנים שלצידו. עדות טובה לכך הגיעה במהלך המשחק ביום שישי, כשהחלוץ דריו בנדטו מסר ברשלנות למסי בעקב, ממצב שהזכיר מאוד בישול שלואיס סוארס סידר למסי לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ארכיטקט צעיר מבנגלאדש זכה לתהילה אחרי שאיור דיגיטלי שלו של ליאו מסי זכה לשחזור שש שנים לאחר מכן. ב-2013 סואש נאהיאן פרסם איור של מסי במדי ברצלונה, דוהר כשהוא מקדים חבורה של שחקנים בירוק לבן, משעין ראשו קדימה ומנסה לחמוק ממגנים שמנסים לאחוז לו בחולצה. שש שנים אחרי זה, בעולם האמיתי, על מגרשי לה ליגה, מסי נראה דוהר כששחקני בטיס רודפים אחריו בפוזה דומה, כמעט זהה. "אלוהי הכדורגל גרמו לזה להתגשם", אמר נאהיאן בן ה-29, על הציור שלו שהפך לוויראלי, "כשראיתי את הצילום וגיליתי כמה זה דומה, פשוט נדהמתי, זה היפנט אותי, הייתי מופתע מאוד". הוא סיפר ש"ציירתי את היריבה בירוק לבן לא כי חשבתי על בטיס, אלא רק כדי להבליט את החולצה של ברצלונה, השיקול היה רק של צביעה". לדבריו, הוא ניסה לייצר סדרה של איורי כדורגל: הדריבל של מסי, הניתור של רונאלדו והסיבוב של צ'אבי. "אבל אחרי ציירתי את הדריבל של מסי, כבר לא יכולתי לצייר יותר כדורגלנים אחרים", סיפר.

האיור של ליאו מסי. צילום מסך
האיור של ליאו מסי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully