וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מבקרים: "אם סקאלוני ניסה לשכנע את מסי בדרכו, הוא עשה הכל לא נכון"

הפרעוש שב לאלביסלטה, נפצע בהפסד 3:1 לוונצואלה ויחמיץ את מרוקו. בתקשורת ביכו את מצב הנבחרת, המאמן: "האחרים צריכים לתת יותר"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
קאמבק לא מוצלח. מסי/GettyImages

לא כך קיווה ליאונל מסי שתיראה חזרתו לנבחרת ארגנטינה. הפרעוש נכנע אמש (שישי) עם האלביסלסטה 3:1 לוונצואלה במשחק ידידות שנערך במדריד, ואם זה לא מספיק, הרי שגם הספיק להיפצע ולא ייקח חלק במשחק הידידות הנוסף, ביום שלישי מול מרוקו. למשחקה הקרוב של ברצלונה, מול אספניול בדיוק בעוד שבוע, הוא אמור להיות כשיר.

"זה בלגן", קראה הכותרת הראשית של "אולה", אחרי עוד הופעה עגומה של נבחרת ארגנטינה. על שובו של הכוכב נכתב: "היו לו רגעים לא רעים, משחק סביר, הוא היחיד שניסה לייצר משהו". ב"לה נסיון" הוסיפו: "אם ליאונל סקאלוני חיפש נוסחה לשכנע את מסי לתת לו צ'אנס עם הנבחרת, הוא עשה הכל לא נכון".

גם ב"קלארין" ביכו את מצבה של הנבחרת: "הכל תלוי במסי, הכל תמיד תלוי במסי. בין אם בשל עניינים פיזיים או דברים שאנחנו לא יודעים, הוא נראה קצת מרוחק מחבריו לנבחרת, גם על כר הדשא וגם מחוצה לו. קשה להבין מה סקאלוני רוצה, וקשה להבין מדוע הנוכחות של מסי, במקום לעזור, רק מבלגנת. ליאו זקוק לעזרה של שחקנים אחרים".

"זו מפלה, אבל היא תסייע לנו בעתיד", התעקש המאמן סקאלוני. "ברור שיש לנו דברים לתקן, אבל עדיף שזה יקרה עכשיו. אנחנו מקווים לשחק הרבה יותר טוב. נדיר מאוד שמסי הוא לא איש המפתח בהתקפה, וכך היה גם הפעם. האחרים צריכים לתת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully