וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: מסי חזר, אבל ארגנטינה הובכה עם הפסד 3:1 לונצואלה

הקאמבק הסתיים במפח נפש: אחרי תשעה חודשים, הפרעוש חזר ללבוש את מדי האלביסלסטה אבל ראה את רונדון, מורייו ומרטינס גורמים למבוכה בוונדה מטרופוליטנו

שחקן ונצואלה סלומון רונדון חוגג מול ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ככה זה ייראה גם בקופה אמריקה? מסי מאוכזב אחרי עוד גול של ונצואלה/רויטרס

לא לזה ליאו מסי פילל. משחק הקאמבק של כוכב ברצלונה לנבחרת ארגנטינה הסתיים באכזבה, אחרי שהאלביסלסטה הפסידו הערב (שישי) 3:1 לונצואלה במשחק הכנה באצטדיון וונדה מטרופוליטנו במדריד. המשחק, שהיה הראשון של מסי וארגנטינה לקראת הקופה אמריקה שייערך הקיץ בברזיל, המחיש עד כמה כמעט כלום לא השתנה מאז שהפרעוש לבש את המדים הלאומיים בפעם האחרונה: מסי, שפתח בהרכב למרות שסבל מכאבים באגן במהלך השבוע, לא היה במיטבו, שוב נותר בודד במערכה אחרי שפאולו דיבאלה נשאר על הספסל, וראה את ההגנה שוב מקרטעת.

סולומון רונדון (6), ג'ון מורייו (43) וג'וזף מרטינס (76, פנדל) כבשו לזכות ונצואלה, לאוטרו מרטינס צימק בתווך (59) במהלך שהחל אצל מסי, ובסופו של דבר קיבל מאמן ארגנטינה ליונל סקאלוני הרבה חומר למחשבה לקראת משחק ההכנה הבא, שייערך כבר בעוד שלושה ימים מול מרוקו, הפעם ללא ליאו מסי שימשיך ממדריד חזרה לברצלונה למנוחה.

מסי אמנם היה מסוכן וסידר כמה מצבים לחבריו, אבל לא השפיע על המשחק בצורה מיוחדת. זהו ההפסד השני בלבד של ארגנטינה לונצואלה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully