וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: משכורת העתק של בייל תעזור לריאל מדריד לפתות גלקטיקו חדש

הוולשי מרוויח 14 מיליון יורו לעונה - סכום שהבלאנקוס יהיו שמחים להעניק להזאר, פוגבה או אמבפה, שעלול לעלות 300 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד

בספרד משוכנעים שגארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד בקיץ הקרוב, ומוצאים בכך לא מעט יתרונות. הוולשי מרוויח את המשכורת הגבוהה ביותר בקבוצה - 14 מיליון יורו לעונה, למעלה מסרחיו ראמוס (11 מיליון), קארים בנזמה (10 מיליון), לוקה מודריץ' (10 מיליון) וכל יתר הסגל.

על פי "אס", משכורת העתק הזו תשמש את הבלאנקוס כדי לפתות את אחד מכוכבי-העל שתנסה לצרף בקיץ - קיליאן אמבפה, אדן הזאר, פול פוגבה או אולי שחקן אחר, להם תובטח משכורת זהה.

"בייל איבד את מעמדו במדריד", נכתב ב"אס". "היכולת החלשה שלו, כמו גם חזרתו של זידאן, מצביעות לכיוון אחד: עזיבה. טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן מעוניינות, וגם ערך השוק שלו כבר לא מה שהיה". על פי האתר "טרנספרמארקט", ערכו של הוולשי ירד מ-90 מיליון יורו (בתחילת העונה) ל-70 מיליון יורו כעת.

עוד בנושא
נייג'ל דה יונג העדיף את ברצלונה על פני פריס סן ז'רמן בגלל נייקי
סרחיו ראמוס קרוב לשבור עוד שיא: "שחקן ייחודי בהיסטוריית הכדורגל"
קאסמירו מצפה לשיתוף הפעולה עם מיליטאו בריאל: "חצי אירופה רדפה אחריו"
ריאל מדריד: דאגה מהיכולת של טיבו קורטואה, ההתעניינות על פול פוגבה "רצינית"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד פוגע בפניו של קווין ואסקס שחקן סלטה ויגו. רויטרס
בדרך החוצה. בייל/רויטרס

בריאל מדריד מפנטזים על רכישתו של קיליאן אמבפה מפריס סן ז'רמן זו תקופה ארוכה, אבל זה לא עומד להיות פשוט. אומנם ריאל זקוקה לכוכב חדש ודם חדש, ואומנם אמבפה הצהיר בעבר על ההערצה שלו לריאל מדריד ולזינדין זידאן, ואומנם התקשורת הספרדית כבר הצהירה שהבלאנקוס הולכים על זה בכל הכוח, אבל נראה שזו עומדת להיות עסקה יקרה מהצפוי.

"ל'אקיפ" הצרפתי פרסם אתמול את רשימת הספורטאים המרוויחים ביותר במדינה (משכורות, בונוסים וחסויות), ומתברר שכבר בגיל 20 אמבפה במקום השני ברשימה. אנטואן גריזמן (שמכניס לכיסו 33 מיליון יורו מדי שנה) הוא היחיד שמקדים את הכוכב העולה של פריס סן ז'רמן, שמרוויח 24.7 מיליון יורו בשנה. אחריו פול פוגבה (22.1 מיליון יורו לשנה), קרים בנזמה (22), ניקולה באטום (20.9), רודי גובר (20.6), עוסמאן דמבלה (19.1), ג'ואקים נואה (17.5), אוון פורנייה (15.2) ופרנק ריברי (14.3).

וכך "אס" הספרדי מסביר היום את העלויות בהחתמת אמבפה: "הוא לא יבוא בפחות מ-15 מיליון יורו לעונה", נכתב על השכר לו מצפה אמבפה, "בייל מרוויח 14, ראמוס 11 ובנזמה ומודריץ' 10... אמבפה חתום על חוזה בפ.ס.ז' שבו השכר שלו עולה ב-1.2 מיליון יורו בכל שנה עד 2022, ובשנה הבאה הוא ירוויח 13.2 מיליון...

"פלורנטינו פרס הצהיר שב-2017 הוא לא החתים את אמבפה כי הוא דרש שכר של 12 מיליון יורו. למעשה אנחנו יודעים שבעונה הראשונה בפריס הוא הרוויח 'רק' 10.8 מיליון. כמו כן, ההדלפות מ'פוטבול ליקס' הראו שמדריד כן הסכימה לעסקה לרכוש אותו ממונאקו ב-214 מיליון. עכשיו בלתי אפשרי עבורה לרכוש אותו בפחות מ-300 מיליון יורו. בנוסף, כדי לשכנע אותו, ריאל תהיה חייבת לתת לו יותר אחוזים מה-50 אחוז שהיא נותנת לשאר השחקנים בכל הנוגע לזכויות המדיה האישיות".

יש לציין כי מבחינת המשכורות הגבוהות בעולם הכדורגל, אמבפה עוד "רחוק" מהטופ 10, על פי "אס":
1. מסי - 40 מיליון יורו
2. ניימאר - 36 מיליון יורו
3. רונאלדו - 30 מיליון יורו
4. אינייסטה - 25 מיליון יורו
5. אוסקר - 24 מיליון יורו
6. גריזמן - 23 מיליון יורו
7. אלכסיס - 23 מיליון יורו
8. לאבצי - 22 מיליון יורו
9. הולק - 20 מיליון יורו
10. אוזיל - 19 מיליון יורו

עוד באותו נושא

בספרד משוכנעים: כל הדרכים מובילות את אמבפה לריאל מדריד

לכתבה המלאה
שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
כמה הוא שווה? אמבפה/רויטרס

זידאן על הקריירה שלו ככדורגלן: "מעולם לא יצאתי לברים"

* זינדין זידאן ערך ראיון שבו התייחס לתחילת הקריירה שלו: "כשהגעתי לקאן וראיתי את השחקנים האחרים אמרתי לעצמי, 'זה מה שאני רוצה לעשות'. מאותו הרגע נאבקתי על מנת להפוך את עצמי לכדורגלן הכי טוב. וידאתי שאני נח היטב, מעולם לא יצאתי לברים או עשיתי צחוק מעצמי, דאגתי לעצמי, שתיתי הרבה מים, עשיתי תרגילי מתיחות, כל מה שאני יכול. זה משהו שהייתי צריך לעשות בכל מחיר. כך שימחתי את הוריי והסבתי להם גאווה. בימים ההם, כדי שיבחינו בך, הייתי חייב להיות שחקן טוב, אבל היום זה לא ככה. היית חייב להראות שאתה שונה מכל השאר כי היה מספר מוגבל של שחקני נוער, אחד או שניים במועדון. לא כמו היום. היום הכל התפתח, הכל עובד מהר יותר, שחקנים צעירים כבר לא פוחדים לטעות".

* טוני קרוס, אחד השחקנים הכי מאכזבים העונה בשורות הבלאנקוס, התייחס היום לעונה הכושלת של ריאל מדריד, שהתפרקה לחלוטין בחודש מרץ ואיבדה תוך מספר ימים את הליגה, הגביע וליגת האלופות: "מה שקרה לנו זה נורמלי לגמרי. זה נכון שהעונה דברים לא עבדו לנו כמו שקיווינו, אבל אחרי שלוש שנים מדהימות זה נורמלי. עכשיו אין ברירה אלא להמשיך לעבוד קשה".

* אדן הזאר התייחס לדיווחים בתקשורת הקטלאנית לפיהם סיכם כבר בריאל מדריד לחמש שנים עם שכר של 300 אלף יורו לשבוע: "אין בזה שום אמת".

זינדין זידאן אימון ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
דור אחר. זידאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully