וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: כל הדרכים מובילות את אמבפה לריאל מדריד

הקנס שחטף מפריס, העובדה שהמועדון חייב למכור שחקנים בקיץ, והלחץ של האוהדים עשו את שלהם: פלורנטינו פרס מסתער על אלוף העולם

עריכת וידאו: מתן חדד

הקדנציה המחודשת של זינדין זידאן בריאל מדריד החלה עם ניצחון, אך במועדון כבר נמצאים עמוק בתוך ההכנות לעונה הבאה. העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו יצרה וואקום עצום שהעונה במועדון לא הצליחו למלא, אך בקיץ הקרוב ריאל תסתער חזק על שוק ההעברות. הרבה שחקנים הוזכרו כבר כמועמדים להגיע לברנבאו, אבל בתקשורת הספרדית מאוחדים כעת בדעתם: כל הדרכים מובילות לקיליאן אמבפה.

הבלאנקוס השקיעו מעט מאוד ברכש בשנים האחרונות והשחקן האחרון שהגיע בכסף גדול היה חאמס רודריגס אחרי שהצטיין במונדיאל ב-2014. כעת, במדריד טוענים שהמטרה מספר 1 של פלורנטינו פרס תהיה להחתים את אמבפה, ועם זידאן על הקווים הסיכוי לעשות את זה גדול יותר. אמבפה מתחרה עם מסי על תואר נעל הזהב וכבש העונה 31 שערים ב-35 משחקים. הוא כבר זכה באליפויות ומונדיאל, מה שאפילו מסי ורונאלדו לא הצליחו לעשות ובצרפת דיווחו שבסביבתו אמרו ש"העתיד שלו בריאל מדריד".

קיליאן אמבפה מול קאסמירו, ריאל מדריד מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
בעונה הבאה הם ביחד? אמבפה וקאסמירו/רויטרס

ביולי 2018 נערך סקר ב"אס" שבו נשאלה השאלה איזה שחקן גדול ריאל מדריד צריכה לרכוש. כמעט 200,000 הצביעו כש-89 אחוז מהם בחרו באמבפה על פני ניימאר. ההתלהבות של האוהדים מאמבפה שינתה את התכניות של פלורנטינו, כך על פי העיתון, והנשיא החליט להתמקד בכוכב פריס ונבחרת צרפת, שחווה תקופה מאכזבת עם קבוצתו.

כזכור, לפני שבוע פריס קנסה את אמבפה ב-180,000 יורו על כך שאיחר להתכנסות של הקבוצה. זה קרה אחרי שהקבוצה הודחה בבושת פנים מליגת האלופות אחרי שאיבדה יתרון 0:2 מול מנצ'סטר יונייטד, הפסד שתסכל מאוד את אמבפה. בנוסף, למרות שפריס סן ז'רמן זכתה בערעור ואופ"א סגרה נגדה את החקירה על הפרות הפייר פליי הפיננסי, ב"לאקיפ" טוענים שהקבוצה חייבת להכניס לפחות 150 מיליון יורו על מכירת שחקנים בקיץ כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי. כזכור, לריאל היה הסכם כבר ב-2017 לרכוש את אמבפה ממונאקו, אך זה נפל בגלל סירובו של בייל להימכר למנצ'סטר יונייטד. האם הקיץ המו"מ יבשיל? ייתכן מאוד שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully