וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: דאגה מהיכולת של טיבו קורטואה, ההתעניינות על פול פוגבה "רצינית"

השוער הבלגי ביצע טעות גדולה מול רוסיה והבלאנקוס חוששים בשל "חוסר היכולת שלו לספוג ביקורת והנטייה להתנער מאחריות". בספרד טוענים: פוגבה "רציני" בנוגע לריאל

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
בדרך לריאל מדריד? פוגבה/רויטרס

הדיבורים סביב האפשרות שפול פוגבה יעבור לריאל מדריד נמשכים והיום (שבת) מפורסם ב"מארקה" כי הקשר וסוכנו מינו ראיולה מחפשים את הדרך לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח, פוגבה "רציני" ברצונו לעבור לריאל ומדמיין אותה כמקום שיהיה מושלם עבורו. הבעיה היא שמנצ'סטר יונייטד לא תהיה מוכנה למכור את השחקן שרכשה ב-114 מיליון יורו ב-2016. כזכור, בשבוע שעבר פוגבה הצית את השמועות כשאמר ש"כמו שתמיד אמרתי, ריאל מדריד היא חלום עבור כל אחד, זה אחד המועדונים הגדולים בעולם. בנוסף גם מאמן אותם זידאן וזה חלום של כל חובב כדורגל. עבורי, אני עכשיו במנצ'סטר. אנחנו לא יודעים מה יהיה בעתיד. אני במנצ'סטר ואני שמח פה".

אחרי תקופה חלשה מאוד תחת ז'וזה מוריניו, פוגבה השתפר בצורה משמעותית מאז פיטורי הפורטוגלי ומינויו של אולה גונאר סולשיאר ופורח בשיטה שלו כאשר נמניה מאטיץ' נשאר מאחור כדי לחפות עליו. זינדין זידאן רוצה מאוד את פוגבה, אבל בריאל סקפטים מאוד לגבי האפשרות שיוכלו לרכוש אותו כמחליף של לוקה מודריץ'. בחוזה של פוגבה אין סעיף שחרור, מה שאמור להקשות עוד יותר על העסקה. אצל הבלאנקוס מודאגים מכך שיתקשו למצוא איוש מתאים לעמדה בעוד בברצלונה רכשו את פרנקי דה יונג תמורת 75 מיליון יורו (סכום שצפוי לגדול ל-86). צריך גם לזכור שפוגבה ודה יונג נמצאים בשלב שונה לחלוטין בקריירה וכמובן שהצרפתי הוא כבר אלוף עולם ושחקן מוכח ברמות הגבוהות ביותר.

עוד בנושא:

פול פוגבה: "לשחק עבור זינדין זידאן זה חלום של כל מי שאוהב כדורגל"

טיבו קורטואה שוער נבחרת בלגיה. רויטרס
טיבו קורטואה/רויטרס

בתוך כך, ריאל מדריד מודאגת מאוד ממצבו של טיבו קורטואה. במשחק היחיד שהספיק זינדין זידאן לנהל מאז חזרתו אל הבלאנקוס, ישב השוער הבלגי על הספסל לטובת קיילור נבאס. ביום חמישי ספג קורטואה שער מול רוסיה (1:3 לבלגיה) אחרי טעות קשה שלו ועכשיו בריאל מדברים על אכזבה מהיכולת שלו.

"אף שוער לא חסין מטעויות", נכתב ב"אס", שם הוסיפו: "אבל בריאל מדריד יש דאגה הולכת וגוברת מקורטואה והיכולת שלו. היו ממנו ציפיות הרבה יותר גבוהות כשרכשו אותתו מצ'לסי, בטח לאחר שנבחר לשוער המצטיין של המונדיאל האחרון. בנוסף, במועדון מודאגים מאוד מכך שקורטואה לא מסוגל לנתח את הטעויות שלו בצורה אובייקטיבית ולא מעוניין בביקורת עצמית. במועדון מרגישים שהרמה שהציג בגביע העולם רחוקה מאוד מזו שהוא מראה במדריד. בריאל אפילו אמרו שהצורה היחידה בה קורטואה יוכל לחזור להציג יכולת טובה היא אם יעבוד קשה במגרש ולא אם יאשים גורמים אחרים בתקשורת. אתמול לא הייתה הפעם הראשונה שהוא עושה את זה".

בביקורת של קורטואה כלפי גורמים אחרים, כיוונו שם לדברים שאמר אחרי הניצחון מול רוסיה. "החלוץ הרוסי דחף אותי", אמר השוער הבלגי בסיום, "לא נותר לי הכוח להרחיק את זה כמו שצריך. עשיתי טעות וזה חלק מהחיים של השוער. לאחר מכן נרגעתי ושיחקתי את המשחק שלי. אני עדיין מחשיב את עצמי כאחד השוערים הטובים בעולם, למרות שהתקשורת הספרדית רוצה להרוג אותי. אני מרגיש חזק, אני רגוע, משחק טוב ומתאמן טוב".

עוד באותו נושא

פול פוגבה: "לשחק עבור זידאן זה חלום עבור כל מי שאוהב כדורגל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully