וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הכריזה על "מבצע אמבפה", גם מיראלם פיאניץ' על הכוונת

"פראנס פוטבול" מדווח שסכום הרכישה עשוי להגיע לכ-280 מיליון יורו. זידאן מעוניין גם בקשר יובנטוס, לאבא של ניימאר נמאס מהשמועות

עריכת וידאו: מתן חדד

בפלייר: זידאן מוצג בריאל מדריד

בספרד ובצרפת ממשיכים לדווח על המעבר האפשרי של קיליאן אמבפה מפריס סן ז'רמן לריאל מדריד. כותרת השער של "פראנס פוטבול" מדווחת על "מבצע אמבפה", ועל פי הדיווח, "אמבפה הוא האפשרות הראשונה של זידאן להחתמה הקיץ.. ולכן ריאל פתחה במבצע להחתימו, כשגם זידאן מעורב במאמצים לגייסו". על פי ההערכות של הצרפתים, המחיר של אמבפה יהיה 280 מיליון יורו, וריאל שוקלת לשלמו.

מנגד, "אל קונפידנסיאל" טוען שהמטרות האמיתיות של ריאל מדריד הן הרבה יותר ריאליות: אדן הזאר וסיידו מאנה. שני כוכבי צ'לסי וליברפול, שכמובן גם הם יהיו יקרים מאוד, הם השחקנים המועדפים על זידאן, ואין להם שום קשר ל"חלום של פלורנטינו פרס" להחתים את ניימאר ואמבפה, שלפחות בחלון ההעברות הקרוב נראים כ"מטרה בלתי אפשרית", במיוחד לאור העובדה שבינתיים אופ"א ביטלה את החקירה נגד פריס סן ז'רמן על הפרה של חוקי הפייר פליי.

עוד בנושא
בספרד טוענים: משכורת העתק של בייל תעזור לריאל מדריד לפתות גלקטיקו חדש
כמה כסף תצטרך ריאל מדריד לשלם לאמבפה? דירוג המשכורות
נייג'ל דה יונג העדיף את ברצלונה על פני פריס סן ז'רמן בגלל נייקי
סרחיו ראמוס קרוב לשבור עוד שיא: "שחקן ייחודי בהיסטוריית הכדורגל"
קאסמירו מצפה לשיתוף הפעולה עם מיליטאו בריאל: "חצי אירופה רדפה אחריו"
ריאל מדריד: דאגה מהיכולת של טיבו קורטואה, ההתעניינות על פול פוגבה "רצינית"

שער פראנס פוטבול על אמבפה ריאל מדריד. צילום מסך
שווה את הכסף? אמבפה/צילום מסך

אבא של ניימאר אמר היום על השמועות סביב בנו: "הוא בשנה השנייה לחוזה שלו בפריס סן ז'רמן, נותרו לו עוד שלוש שנים (עד 2022), ואנחנו כבר בשיחות על הארכת חוזהו בפ.ס.ז'". לדברי ניימאר האב, "השם שלו מוזכר בשמועות וספקולציות מאז שהוא היה בן 17, מהרגע שהחל את הקריירה המקצוענית שלו. ניימאר עבר קבוצה פעמיים בחיים שלו, אבל ספקולציות סביבו יש כבר עשר שנים. האפשרות שהוא לא יעזוב גדולה מאוד".

ב"אס" דווח היום שבקיץ יובנטוס מתכננת להילחם עם ריאל מדריד על פול פוגבה. לאחרונה פוגבה הצהיר ש"ריאל מדריד היא חלום של כל שחקן", ועל פי הדיווח הוא "מרגיש שהגיע הזמן שלו להתקדם לתחנה הבאה ומאמין שכבר השלים את האתגר שלו ביונייטד, וריאל היא האופציה הראשונה" של הצרפתי. עם זאת, יובה מתכוונת לנצל את קשריה עם הסוכן מינו ראיולה על מנת להחזיר אותו.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הבלאנקוס הוא מיראלם פיאניץ'. הקשר המצוין של יובנטוס רוצה להיפגש עם ההנהלה בתום העונה כדי לנהל מגעים על חוזה חדש, ואם לא יקבל אחד כזה עשוי לבקש לעזוב. הבוסני נמצא על הכוונת של זינדין זידאן כבר זמן רב, הגברת הזקנה צפויה לדרוש 80 מיליון יורו עליו.

מנגד, נגולו קאנטה, קשר הצרפתי של צ'לסי, התייחס גם הוא לשמועות על מעבר אפשרי שלו לריאל והתעניינות מצד הבלאנקוס, ואמר: "אני היום בצ'לסי, וכל מה שכותבים במקומות אחרים זה לא חשוב. גם אם זידאן יקרא לי זה לא חשוב, היום אני בצ'לסי ומרוכז רק בה". לקאנטה יש חוזה בצ'לסי עד 2023.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מיצה את עצמו ביונייטד? פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully