וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושה של הפסד בנבחרת, הרוש: "באר שבע? נגיע לקיץ ונראה מה נעשה"

22.3.2019 / 7:45

חדר ההלבשה היה קודר אחרי אחרי התיקו מול סלובניה, השוער התייחס לספסול בקבוצתו: "זה לא נראה לי נכון". נאתכו וכיאל יהיו כשירים לאוסטריה, טואטחה לא

רויטרס

1.

בסיום המשחק בו סיימה ישראל ב-1:1 מאכזב משהו נגד סלובניה, היה נדמה לפי אזור חדרי ההלבשה של הנבחרת שהיא שוב הפסידה. שקט חודר, שחקנים עם פני החמצה ואווירה כללית שהזכירו הפסדים כואבים. ואכן האכזבה בנבחרת הייתה גדולה. לאורך הרבה זמן סימנו השחקנים ואנשי הנבחרת את המשחק הזה והמשחק בראשון נגד אוסטריה כמשחקי המפתח בטורניר המוקדמות. אתמול השחקנים של אנדי הרצוג היו יכולים לנצח עם כמה הזדמנויות טובות, אך לא השכילו לעשות זאת.

"בטורניר בבית שיוויוני המשחקים האלה בבית הם הקריטיים", אמרו בנבחרת, "זה יכול להיות משמעותי לאבד נקודות כאלה. עכשיו חייבים לנצח את אוסטריה". אגב, בצוות המקצועי אהבו את היכולת בחלקים גדולים במחצית השנייה וכעסו על יכולת במחצית הראשונה. הרצוג ניסה לדרבן במחצית ואמר לשחקנים שהם רדומים במשחק ושהם צריבים לשחק מהר יותר.

ווילי רוטנשטיינר אמר לאחר המשחק: "כל שחקן נתן הכל, במיוחד אלה שלא משחקים כל משחק בקבוצות. הייתה גישה מצוינת של השחקנים, במחצית הראשונה לא הצלחנו לייצר את הסגנון שלנו ולכן בסיכום אפשר להיות מרוצים מנקודה כי יכולנו גם להפסיד. קשה להגיד אם הפציעות קשורות לדקות משחק של השחקנים אבל אני מקווה שהם יהיו בריאים. בירם הרגיש רע וניסה לשחק בחצי השני וזה חיובי. צריך לקחת בחשבון שיש יריבה ומאמן בצד השני שעשה עבודה טובה, בסיכום צריך להיות מרוצים".

על אריאל הרוש ויונתן כהן: "עבורי משחק חיובי שלו וגם החלטה חיובית של המאמן להרכיב אותו. הגול היה אי הבנה בין ייני לבינו וזה דבר שקורה. אני לא זה שאמור להתערב אם ישחק או לא בבאר שבע, הוא היה תחת לחץ גדול והייתה לו הופעה טובה מאוד. גם ליונתן כהן הייתה הופעה חיובית".

ביברס נאתכו התייחס לחולשה שחש לקראת הסיום ואמר: "אני בסדר גמור. הייתי תחת עייפות והמאמן העדיף שאצא ולא תהיה לי בעיה לקראת יום ראשון. בירם זה לא ענין של כושר, אני וטאלב שלא משחקים באופן סדיר זה השפיע עלינו וזה בסדר, יש גם שחקנים אחרים שיכולים לשחק אם המאמן מחליט ששחקן לא יכול לשחק 90 דקות. אני בסדר גמור לראשון, רק עייפות. אוסטריה הביכו אותנו וגם הובילו ואנחנו אחרי זה השווינו ורצינו לנצח. אני שמח שאחרי טעות ידענו לחזור והיינו חזקים וכמעט עלינו ליתרון כמה דקות אחרי. זה לא משחק שאני מרוצה ממנו אבל גם לא מאוכזב".

"אני אמרתי במסיבת עיתונאים שגם אם ננצח את שני המשחקים הראשונים זה לא יגיד כלום, התחלנו קמפיינים עם שלושה נצחונות וזה לא היה שווה כלום. התחלנו קמפין, יש אוסטריה בראשון, נבחרת ברמה של פולין אבל זה בבית שלנו ואף אחד לא יבוא וייקח נקודות בקלות. נבוא להילחם, ניתן הכל ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. אנחנו לא מתעסקים בכמות קהל אלא במי שהגיע. מי שהגיע נתן הכל, אנחנו אומרים להם תודה רבה ומחכים להם ביום ראשון. נבחרת ישראל היא רק אחת והיא של כולם".


עוד בנושא:

ממצמצים ראשונים: אורן יוסיפוביץ על התיקו מול סלובניה
זהבי: "ידעתי שיתנו לי אהבה". הרצוג מודה: התוצאה לא רצויה, אבל הוגנת

שחקן נבחרת ישראל טאלב טואטחה נפצע. יוסי ציפקיס
לא יהיה כשיר לאוסטריה. טואטחה/יוסי ציפקיס

2.

בישראל חששו מאוד אתמוח שבנוסף לשתי נקודות, הם איבדו גם שני עוגנים בנבחרת לקראת אוסטריה. בירם כיאל שזכה למחמאות אדירות על יכולתו הדאיג את אנשי הנבחרת, אך אלו נרגעו מיד כשהבינו שהקשר לא סובל מפציעה אלא הרגיש בחילות וחולשה כללית והוא צפוי לשחק נגד אוסטריה. לעומתו, טאלב טואטחה לא צפוי להיות כשיר וזאת לאחר שחש כאבים חזקים בשריר הירך האחורי. בנבחרת יבדקו האם מדובר במתיחה או בקרע. אם טואטחה ייצא לחלוטין מהסגל, עשויים בנבחרת לזמן שחקן נוסף לקראת אוסטריה, כשרמי גרשון עשוי להיות מוזמן.

טואטחה התייחס לכך שהוא לא משחק בצורה סדירה ולא תירץ בסיום: "נתתי הכל אבל אין תחליף לדקות משחק. הרגשתי את זה גם בהרמות, בפסים ובכל הדברים הקטנים. הצוות המקצועי נתן לי ביטחון והאמין לי ואני נתתי כל מה שיש לי אבל זה לא הספיק. כל מה שיגידו נכון, ששחקן לא משחק שלושה חודשים זה לא אותו דבר, אולי אם הייתי בכושר טוב אחת ההרמות הייתה מגיעה לראש של זהבי. שנה הבאה? אני מקווה להישאר בחו"ל, הכי חשוב יהיה לי לחזור לשחק אבל העדיפות היא קודם כל לחו"ל ורק אחרי זה נראה מה יהיה".

עוד באותו נושא

ממצמצים ראשונים: סיכום התיקו מול סלובניה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי חוגג. יוסי ציפקיס
התקבל כגיבור אחרי פרשת סרט הקפטן בחיפה. ערן זהבי/יוסי ציפקיס

3.

החוויה הכי חזקה, גם אם היא שלילית של ערן זהבי בנבחרת, התרחשה באיצטדיון בחיפה כשזה "זכה" לשריקות בוז צורמות, מה שגרם לו בזמנו לזרוק את סרט הקפטן. אתמול זהבי סגר מעגל כששמע 12 אלף אוהדים קוראים בצרחות את שמו כשהכרוז הכריז על כובש שער השיוויון. בכלל, בנבחרת היו כאלה שחששו שזהבי שוב יזכה לשריקות בוז ושמחו לראות איך זהבי הופך לאחד השחקנים הפופולאריים אצל הקהל אמש. אפרופו קהל, בהתאחדות מקווים שנגד אוסטריה יגיעו לפחות עוד כמה אלפים.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל סופג שער מרגלי אנדרז' שפוראר שחקן נבחרת סלובניה. רויטרס
מתייבש בבאר שבע, הצטיין בנבחרת. אריאל הרוש/רויטרס

4.

ויש כמובן גם את המאוכזבים. דור מיכה שהיה אחד מהבודדים שלא התחממו יותר מדי אתמול והיה הראשון להיכנס לחדר ההלבשה. גם דיא סבע ותומר חמד היו נראים מאוכזבים מכך שלא שיחקו. הרצוג תכנן לתת לחמד וסבע לשחק, אך הפציעות שיבשו את התכניות. בינתיים המאמן שוקל לעשות שינוי לקראת אוסטריה ויקבל החלטה באימון המסכם מחר. מי שימשיך בטוח בין הקורות הוא אריאל הרוש שהציג יכולת טובה מאוד ומנע שני שערים במחצית השנייה. הרוש התראיין לאחר המשחק והתייחס גם לעובדה שהוא מסופסל בבאר שבע.


"ברוך השם היה לי משחק די טוב, לא שיחקתי חודשיים וזה לא עניין של מה בכך לבוא ככה. אחרי האמון שקיבלתי לא הייתה לי אפשרות לא להיות טוב. בגול? הייתה איזשהו אי הבנה ביני לבין שרן, הוא חשב שאני יוצא ובסיטואציה כזאת שוער לא אמור לצאת. יש חוק אחד לשוער - ברגע שבלם עם החלוץ אסור לשוער לצאת, ברגע ששוער יוצא כל השער נפתח, נדע איך להיות מוכנים להבא. זה לא משנה, זה מאחורינו, היה לשרן משחק גדול, הוא גם בישל לאחר מכן גול".

הרוש הוסיף: "כמובן שרצינו לנצח, אבל איך שהמשחק התפתח תיקו זאת תוצאה טובה עבורינו. הבית הוא קשה וצפוף. עם כל הביטחון שהצוות נתן לי הרגשתי בטוח ומחוזק ואני מודה להם על כך. באר שבע? כרגע אני לא יודע מה הולך שם, הסיטואציה לא נעימה עבורי. יש לי חוזה לעוד שנתיים, נגיע לקיץ ונראה מה נעשה. כרגע אני בנבחרת, שיגיע הרגע נתעסק בבאר שבע".

הרוש נשאל על כך שבבאר שבע הוא לא מקבל קרדיט וביטחון: "מן הסתם זאת הסיטואציה, זה לא משנה שאני רגיל אליו או הייתי בו. בבאר שבע אני כרגע שוער שני ואני צריך לקבל את זה כמה שזה קשה לי וכמה שזה לא נראה לי נכון אבל צריך לבוא לאימונים ולהיות טוב. אם המאמן החליט, כמה שזה קשה לי ולא נכון מבחינתי אני צריך לקבל את זה. לא היה שום דבר בחדר הלבשה, אני חבר טוב של כולם, מה שאמרו לי שזה מקצועי, זה לא קשור לפציעה אלא החלטה של המאמן לעשות זעזוע וכרגע אוהד לויטה עושה את העבודה בסדר. נגיע לקיץ ונראה מה נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully