וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "ידעתי שיתנו לי אהבה". הרצוג מודה: התוצאה לא רצויה, אבל הוגנת

21.3.2019 / 23:45

כובש השער ב-1:1 עם סלובניה חזר ל"זירת הפשע" בחיפה ואמר: "לא היה לי ספק שלא ישרקו לי בוז". המאמן ניתח את הטעויות, הרוש: "אין לי מה להוכיח"

רויטרס

צפו בתקציר המשחק, באדיבות כאן11

פתיחה פושרת לנבחרת במוקדמות היורו: ישראל סיימה הערב (חמישי) ב-1:1 עם סלובניה באצטדיון בחיפה, אחרי משחק הפכפך ועצבני. טעות של שרן ייני עלתה לישראל בספיגה משפוראר הסלובני בדקה ה-48, אבל נקודת האור של הנבחרת הערב היתה ערן זהבי, שהציל נקודה עם שוויון בדקה ה-55. פרט לכך, אין בשורה מיוחדת מהמשחק, בטח לא לאור הפציעות המדאיגות של בירם כיאל וטאלב טואטחה שהוחלפו. גם ביברס נאתכו סיים את המשחק עם כאבים.

"במחצית הראשונה לא היינו מוכנים ואני לא יודע למה", ניסה אנדי הרצוג לספק תשובות. "במחצית אמרתי להם שאני רוצה לראות סדר כי לא יצרנו בכלל מצבים. המחצית השנייה הייתה טובה יותר. יכולתם לראות שסלובניה נבחרת טובה והיא הייתה קרובה יותר לנצח, אבל שילבתי שחקנים צעירים באגפים כדי לנסות להגיע למצבים. בסופו של דבר 1:1 זו לא התוצאה שרצינו, אבל אני חושב שהיא בהחלט הוגנת לאור איך שהמשחק התפתח".

עוד בנושא

ישראל סיימה ב-1:1 ביתי עם סלובניה, זהבי כבש, ייני טעה
עוד בבית הישראלי: פולין גירדה ניצחון 0:1 על פולין בחוץ
בשאר הבתים: הצגות של דפאי ואדן הזאר, קרואטיה ניצלה

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי מתוסכל. יוסי ציפקיס
סגירת מעגל, בערך. זהבי/יוסי ציפקיס

ערן זהבי הוסיף: "אנחנו יכולים להיות מאוכזבים מתוצאות תיקו בבית. סלובניה זו נבחרת מצוינת עם שחקנים איכותיים שעשו לנו חיים קשים, אבל יש נקודות חיוביות שאפשר לקחת. חזרנו מפיגור, היו דקות של טירוף ויכולנו להשיג את ה-1:2. סך הכול התיקו משקף. בואו נהיה אמיתיים, נבחרת ישראל לא פייבוריטית מול סלובניה ומול אוסטריה. אנחנו חייבים קודם כל לשמור על שער נקי ואחר כך להיפתח ולשחק כדורגל קצת יותר טוב. ביום ראשון יש לנו משחק מאוד חשוב ונקווה שהקהל יתמוך בנו. אני רוצה להודות לקהל שהיה מצוין ותמך בנו גם ברגעים הקשים. מבחינה אישית, לא היה לי ספק שלא ישרקו לי בוז. אולי במקום אפל בתוך הראש עוד הייתה מחשבה כזו, אבל ידעתי שייתנו לי אהבה".

אריאל הרוש אמר: "אני לא מרגיש שהיה לי מה להוכיח, אני לא שוער בן 18 או 19 שרק עלה לבוגרים. אני יודע מה אני שווה, אני שוער נבחרת. מה שמעניין אותי זה פה, לא הסיטואציה בהפועל באר שבע. אני עם הפנים לאוסטריה, זה כרגע הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully