וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד עם רונאלדו מתקרב? דיווח: מרסלו סיכם לארבע שנים ביובנטוס

באיטליה טוענים שהמגן השמאלי הגיע לסיכום על מעבר בקיץ בעקבות הירידה החדה בדקות המשחק בריאל מדריד. ירוויח כ-12 מיליון יורו בעונה

רויטרס

בווידאו: התגובות להפסד של ריאל בקלאסיקו

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו קרובים לאיחוד. על פי דיווחים שונים באיטליה, שהחלו בעיתון הנפוץ "לה סטמפה", מגן ריאל מדריד הגיע לסיכום בשורות הגברת הזקנה ויעבור לשורותיה בקיץ אחרי 13 שנים במדי הבלאנקוס. הברזילאי בן ה-30 יחתום לארבע שנים ושכרו העונתי יעמוד על כ-12 מיליון יורו.

מאז שחברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו עזב והצטרף לאלופת איטליה, שמו של מרסלו הוזכר לא אחת כמועמד לחבור אליו. עד לפני כמה חודשים מרסלו, שחתום עד יוני 2022 בשורות ריאל, טרח להבהיר שהוא רואה את עצמו מסיים את הקריירה במדריד אולם לאחרונה הטונים השתנו, בעיקר בעקבות הפיחות במעמדו. לאחרונה תפס את מקומו של מרסלו שחקן הבית הצעיר סרחיו רגילון, והפך לשחקן הרכב קבוע תחת שרביטו של סנטיאגו סולארי.

על פניו נראה שימיו של המאמן הנוכחי בריאל מדריד ספורים, אולם על פי הדיווחים מרסלו כבר החליט לעזוב ולפתוח פרק חדש בקריירה עם או בלי קשר לזהותו של המאמן החדש שיגיע במקומו.

עוד בנושא

ראשי ריאל מדריד ערכו פגישת חירום: מוריניו מתקרב להתמנות זמנית
ריאל מדריד: וינסיוס סובל מקרע ברצועות הקרסול וגמר את העונה
"השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד, כישלון המאה"
מוריניו ממשיך בקמפיין הקאמבק: "אשמח לחזור לריאל מדריד"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מתחבק עם מרסלו. רויטרס
שוב ישתפו פעולה? רונאלדו ומרסלו/רויטרס

לאחרונה פנה מרסלו למנהל הספורטיבי של ריאל חוסה אנחל סאנצ'ס בדרישה להבהרות עקב הירידה החדה בדקות המשחק שלו. בספרד טענו שלאחר השיחות עם סאנצ'ס, כשהפנים שבקבוצה בונים על סרחיו רגילון שנים קדימה, ביקש מרסלו להתיר את החוזה בקיץ. כמו כן, באיטליה דווח שרונאלדו "להוט" לשתף פעולה שוב עם חברו הטוב, ואף דרש מההנהלה לעשות מאמצים גדולים כדי להחתימו.

מרסלו בן ה-30 הצטרף לריאל מדריד מפלומיננזה בשנת 2007, כשהיה בן 19 בלבד. הוא זכה איתה ארבע פעמים בליגת האלופות, ארבע אליפויות ספרד ושני גביעים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully