וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד, כישלון המאה"

התקשורת במדריד חובטת בבלאנקוס: "אייאקס הפילה לריאל את הכתר, כולם שותפים לכישלון, כולל הקפטן שקיבל צהוב מכוון"

עריכה: מתן חדד

ההדחה המשפילה של ריאל מדריד מאירופה, אחרי תבוסה ביתית 4:1 לאייאקס, לא התקבלה בשקט בכלי התקשורת המדרידאים. גם האוהדים זעמו ובמהלך המשחק נשמעו קריאות "תתפטר" לנשיא המועדון, פלורנטינו פרס.

ב"מארקה" היו חריפים ולצד הכותרת הראשית שקראה "אייאקס הפילה לריאל מדריד את הכתר", העלו ידיעות וטורי דעה שחבטו בבלאנקוס. "אלופת אירופה במשך 1,000 יום אומרת שלום בדרך הגרועה ביותר", כתבו, "כישלון המאה יגרום לעריפת ראשים בקבוצה. ההפסד הערב סגר את מה שכנראה היה השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד. פרידה מהגביע, מהליגה ומליגת האלופות".

הוגו סרסו הוסיף ב"מארקה": "כולם שותפים לכישלון. אתה לא יכול לנצח תמיד, אבל אתה גם לא יכול לרדת מובס בברנבאו ולהפסיד שלושה תארים בתוך שבוע. מפלורנטינו פרס, עד השחקנים, כולל הקפטן שקיבל צהוב מכוון כדי, כולם אחראים".

לואיס נייטו כתב ב"אס": "ארבעה חודשים של אבל" והסביר: "מדריד סיימה את העונה עם תבוסה רועמת לאייאקס. זה הפסד שייחקק בזיכרון, מסוג המשחקים שגורמים להדחת מאמנים, לניקוי אורוות, למחאה של אוהדים ביציעים. מסוג ההפסדים שגורמים לך לרצות לקרוע את הבגדים".

עוד בנושא:

טוטאל פוטבול, טוטאל לוס: אייאקס הדיחה את ריאל מדריד מאירופה
דני קרבחאל: "זו עונה מזעזעת". נאצ'ו: "בסוף כל המלכים נופלים"
הקמפיין של מוריניו נמשך: "אשמח לחזור לריאל מדריד"

סרחיו ראמוס ביציע, במשחק של ריאל מדריד נגד אייאקס. רויטרס
גם הוא חוטף. ראמוס ביציע/רויטרס

בתקשורת הקטלאנית לא ריחמו על היריבה המרה. "כישלון טוטאלי של ריאל מדריד, שאמרה שלום לכל תואר אפשרי", כתבו ב"אל מונדו דפורטיבו" והוסיפו: "ריאל איבדה שלושה תארים בתוך שבוע, או במילים אחרות: את הכל. קשה להאמין, אבל זה אכן קרה נגד בארסה ואייאקס, שתי קבוצות בעלות פילוסופיה דומה".

מנואל ברוניה הוסיף ב"אל מונדו דפורטיבו": "ומה יהיה עכשיו בריאל מדריד? ובכן, משבר. הרבה מאוד מזה וגם הרבה מאוד ספקות. מסע במדבר עד הקיץ, אז פלורנטינו פרס יצטרך להראות שהוא יודע איך להתנהל נכון, לפני שהמצב הופך להיות נגדו".

ב"ספורט" הקטלאני הוסיפו בששון: "זה נגמר. ריאל מדריד מודל 2018/19 נעלמה. בתוך שישה ימים, שלושה כישלונות לסולארי, פלורנטינו פרס, בייל, בנזמה... נכון לעכשיו, המועדון הלבן הרוס. בתוך פחות משבוע, הכל הלך לעזאזל".

עוד באותו נושא

אייאקס הדיחה את ריאל מדריד מליגת האלופות עם 1:4 בברנבאו

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד, טוני קרוס, קארים בנזמה. רויטרס
תחת אש. בנזמה וקרוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully