וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו ממשיך בקמפיין הקאמבק: "אשמח לחזור לריאל מדריד"

הפורטוגלי צוטט בנושא בפעם השנייה בתוך פחות מיממה: "עשינו דברים גדולים והיו לי גם טעויות. במדריד השתפרתי כמאמן וכאדם"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

עיתונאי ספרדי "תפס" היום את ז'וזה מוריניו ברחוב בלונדון והצליח "לחלץ" ממנו כמה משפטים בנוגע לריאל מדריד. בספרד מעריכים שסנטיאגו סולארי לא ימשיך כמאמן בעונה הבאה ושמו של מוריניו עולה כמעט דרך קבע כמועמד. רק אתמול הוא צוטט בהקשר הזה ונראה שהפורטוגלי כבר מנהל קמפיין לצרכי קאמבק.

"מה אתה רוצה שאני אגיד לך... שמועות הן שמועות", אמר הפורטוגלי, "לא תהיה לי בעיה לחזור למדריד, גם לא לאינטר, צ'לסי, פורטו... לשום קבוצה בה אימנתי בעבר. זו הרגשה טובה אם זוכרים אותך לטובה במקום שבו אימנת בעבר. אבל אני חייב לציין שהקבוצה היחידה שרצתה שאחזור אליה היא צ'לסי".

מוריניו אימן את ריאל בשנים 2010-2013 ועמד על הקווים ב-178 משחקים בכל המסגרות, בהם רשמה הקבוצה מאזן של 127 ניצחונות, 28 תוצאות תיקו ו-23 הפסדים. תחת מוריניו הבלאנקוס חגגו זכייה באליפות, גביע וסופרקופה ספרדי.

"יש לי זכרונות נפלאים מריאל מדריד", אמר הפורטוגלי, "זו הייתה חוויה מיוחדת ושונה מכל מקום אחר בו עבדתי. עשינו דברים גדולים, זכינו בתארים. היו לנו גם רגעים לא נעימים, עשיתי טעויות, אבל אני יכול להגיד שאחרי שאימנתי את ריאל מדריד, השתפרתי גם כאדם וגם כמאמן".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
"נתפס" על ידי עיתונאי ספרדי בלונדון. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully