וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכתב "הסודי" של פרס חושף: סולארי לא יישאר בריאל, ראול מסומן כמאמן העתיד

המאמן מאבד אמון, גם השחקנים מוטרדים מ"ההתרפסות שלו בפני בייל", ובספרד חושפים את תוכנית ההתאוששות. וגם: מוריניו מודה - "אין לי בעיה לחזור"

רויטרס

בווידאו: התגובות להפסד האחרון של ריאל בקלאסיקו

העונה של ריאל מדריד אמנם טרם הסתיימה, אבל נראה שבמועדון מתכננים מאחורי הקלעים חריש עמוק. על פי "ספורט" הקטלאני, פלורנטינו פרס כבר העלה על כתב תוכנית חומש שמטרתה להפוך את הבלאנקוס שוב למועדון מספר אחת בספרד אחרי שנה קשה.

במסגרת התוכנית, שלטענת העיתון הקטלאני הודלפה והגיעה לידיה, מתכנן פרס להיפרד מסנטיאגו סולארי על הקווים למרות שרק לאחרונה חתם על חוזה חדש עד יוני 2021. גורלו של המאמן נחרץ בעקבות שני ההפסדים הרצופים ליריבה המושבעת ברצלונה, בה נשיא ריאל הבין שלסולארי אין מספיק השפעה על השחקנים וכי היכולות הטקטיות שלו מוגבלות.

למעשה, הוא כבר סימן שלוש אופציות חלופיות לקיץ: מאוריסיו פוצ'טינו, יוגי לב ומסימילאנו אלגרי - שלושה מאמנים שיהיו תחת חוזה בסיום העונה, אבל בריאל יעשו מאמצים מיוחדים כדי לצרף אותם, גם במחיר גבוה.

עוד בנושא

"אס": "דינו של גארת' בייל בריאל נחרץ". סוכנו: "הוא יישאר, הקהל ביזיון"
ניימאר שוב לא פוסל מעבר: "כל אחד היה רוצה ללבוש את החולצה של ריאל"
מאטה החדש בדרך למעלה: נסיקתו המדהימה של חיימה מאטה בחטאפה

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי. AP
החוזה הוא רק בגדר המלצה. סולארי/AP

כך או כך, על פי הדיווח הכל מתגמד לעומת התוכנית הסופית: "לבשל" את ראול למשרת המאמן הראשי של ריאל, מתוך תקווה שיהפוך למאמן העתיד של הבלאנקוס ויעמוד על הקווים של הקבוצה הבוגרת במשך שנים רבות. פלורנטינו פרס משוכנע שראול "מגלם את כל מה שאוהדי ריאל אוהבים", ובנוסף מעריך מאוד את הבנת המשחק שלו ויחסי האנוש המעולים. לאחרונה ניצל פרס הזדמנות שנוצרה לפטר את מאמן ריאל מדריד ב' אלברו בניטו ולקדם את ראול למשרה, שנחשבת ל"מסלול המהיר לעמידה על הקווים בסנטיאגו ברנבאו". ב"ספורט" נכתב שראול נחשב קונצנזוס בקרב בכירי ריאל, כולל פלורנטינו פרס כמובן, ושבצמרת מקבלי ההחלטות של המועדון מאמינים שהוא יוכל להפוך ל"פפ גווארדיולה החדש". "זה יכול לקחת שנתיים, שלוש שנים, אפילו חמש - אבל בסוף ראול יהיה המאמן הראשי של ריאל מדריד ועשוי להישאר בתפקיד זמן רב. זה מה שכולם רוצים לראות", נכתב.

האיש שעשוי לגשר על הפערים בלוח הזמנים של ריאל הוא האקס ז'וזה מוריניו, שמוזכר יותר ויותר לאחרונה כמועמד לחזור לקווים בברנבאו. על פי דיווחים בספרד, "המיוחד" מסומן כמאמן הבא של ריאל, וגם הוא כמו ראול חביב עד מאוד על פלורנטינו פרס.

אמש התייחס מוריניו לשמועות והודה ש"אם קו המחשבה במועדון יהיה נכון, אם המערכת והשאיפות יהיו במקומות הנכונים, אין לי שום בעיה לחזור". מוריניו הוסיף ואמר ש"אם מועדון שעבדת בו רוצה אותך בחזרה, זה מסב המון גאווה. ריאל היא מועדון איקוני שמגיע להישגים יוצאי דופן באירופה בחמש השנים האחרונות".

במקביל לשמועות על העתיד, גם ההווה מדאיג. ב"אס" דיווחו אמש ש"חדר ההלבשה בריאל לא אוהב את ההתרפסות של סולארי בפני גארת' בייל". על פי הדיווח, שחקנים בריאל חשבו שההחלטה לפתוח עם בייל בקלאסיקו האחרון היתה "משונה", בעיקר לאור העובדה שלוקאס ואסקס, מריאנו דיאס ומרקו אסנסיו הראו לאחרונה יכולת טובה יותר. "סולארי צריך לפקוח עין על שאר השחקנים בחדר ההלבשה אם הוא רוצה לשקם אותו. אם ימשיך ככה, הוא ישרוף יותר מדי גשרים", נכתב.

מנג'ר ריאל מדריד ז'וז'ה מוריניו מוקף על ידי צלמים. GettyImages
חושק בתפקיד שוב. מוריניו על הקווים בברנבאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully