וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שוב לא פוסל מעבר: "כל אחד היה רוצה ללבוש את החולצה של ריאל מדריד"

הכוכב הברזילאי ממשיך לעורר ספקולציות: אומנם לטענתו הוא "שמח בפריס סן ז'רמן", אבל הוסיף: "לא יודע מה יקרה". וגם: הפציעה, המסיבות והדמעות מאבא

רויטרס

בווידאו: ברצלונה חוגגת עוד ניצחון בקלאסיקו

ניימאר התראיין בברזיל, ושוב עורר ספקולציות על מעבר אפשרי לריאל מדריד. כבר תקופה ארוכה יש שמועות על התעניינות של אלופת אירופה בכוכב של פריס סן ז'רמן, ואומנם יו"ר הקבוצה הצרפתית כבר הצהיר שלקבוצה אין שום כוונה לשחרר את הנכס הכי גדול שלה, אבל כעת ניימאר מצהיר: "כל אחד היה רוצה לשחק בריאל".

עוד בנושא
פ.ס.ז' דרשה שניימאר יגיע למשחק נגד יונייטד, הוא הודיע: הולך לקרנבל בריו
אבא של ניימאר על הצלילות של בנו: "מדובר בטקטיקה מתוכננת"
ניימאר דיבר על מסי בדמעות: "ברגעים שהכי הייתי צריך, הוא היה שם בשבילי"
אל חלאיפי מבהיר: לא נמכור את ניימאר ואמבפה - נצרף עוד כוכבי על לצידם
ניימאר: "בכיתי יומיים בבית אחרי הפציעה, משתוקק לחזור לשחק"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
חולצה לבנה, עם כיתוב אחר? ניימאר/רויטרס

ניימאר אומנם הצהיר שהוא "שמח" בפריס סן ז'רמן, אבל לא ביטל את האפשרות שיעבור לריאל. כשנשאל על הקבוצה ממדריד אמר: "ריאל מדריד היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם, וכל שחקן היה רוצה לשחק שם וללבוש את החולצה שלה. אני שמח בפריס, באמת טוב לי, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד. בכדורגל הכל קורה מהר, אף אחד לא יודע מה יהיה עוד שלושה חודשים. אבל אני לא אומר שאני אשחק בריאל מדריד. ברצלונה הייתה חלום הילדות שלי, והפכתי את זה למציאות".

בראיון ניימאר אף חשף שמלבד לפציעה שלו באצבע כף הרגל, הוא גם סבל העונה מקרע בקרסול. ניימאר מתאושש כרגע מהשבר באצבע, והודה שאחרי הפציעה הוא לא יכול היה לצאת מהבית, ורק שכב שלושה ימים במיטה ובכה.

על סגנון החיים שלו והביקורת שחגג ביום ההולדת של אחותו בזמן שהיה פצוע: "על מה שקורה על המגרש אתם יכולים לתקוף אותי. אבל אני דואג לעצמי. לאף אחד אין זכות לדבר על החיים שלי מחוץ למגרש. אלה החיים שלי. אפילו אם אמא שלי תגיד לי לא לעשות משהו, וארצה לעשות את זה, אעשה את זה. אני בן 27. כך שאם אנשים אומרים שהחיים של ניימאר מחוץ למגרש מפריעים לו... לא. אתם טועים. זה לא. אין לזה משמעות. אני יודע לדאוג לעצמי".

ניימאר נשאל על אבא שלו, והחל לבכות: "הקריירה שלי היא רק בת עשר שנים, אבל הוא היה שם איתי כל החיים, 27 שנה, מהרגע הראשון שרציתי לשחק כדורגל, בגיל 3, הוא תמיד היה איתי. תמיד אהיה אסיר תודה... עצוב לי לראות את הביקורת הלא הוגנת שהוא סופג, כי אף אחד לא יודע מה סבלנו כדי להגיע עד כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully