וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' דרשה שניימאר יגיע למשחק נגד יונייטד, הוא הודיע: הולך לקרנבל בריו

מחלוקת בין ראשי סן ז'רמן לכוכב הברזילאי: הם רוצים שישתקם בצרפת, הוא כבר רכש כרטיס VIP למצעד בריו. ניימאר מודה - גם אני תוהה אם אני באמת מתחזה

עריכת וידאו: מתן חדד

ה-6 במרץ עשוי להיות יום מעניין במיוחד עבור אוהדי פריס סן ז'רמן. מצד אחד, קבוצתם תארח את מנצ'סטר יונייטד במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות. מצד שני, באותו תאריך ייערך המצעד החגיגי של הקרנבל בריו - אירוע שניימאר, כך מסתבר, לא מוכן לפספס.

בעיתון הספרדי "אס" דווח אמש (חמישי) שמועדון הפאר הצרפתי והכוכב הברזילאי "במסלול התנגשות" בעקבות חילוקי דעות על תאריך החזרה של ניימאר הפצוע לפריס. המועדון רוצה שיחזור כבר בימים הקרובים ודורש שיגיע לצפות במשחק נגד יונייטד מהיציע, לניימאר יש תוכניות אחרות. למעשה, הוא כבר הודיע ברשתות החברתיות שרכש כרטיס VIP למצעד המסורתי של הקרנבל המפורסם בעולם.

לא ברור כיצד תומאס טוכל, שכבר הצהיר שניימאר יחזור לצרפת במהלך השבוע הקרוב, יגיב להתפתחויות. ניימאר בכל מקרה לא אמור לחזור לפעילות לפחות עד סוף חודש אפריל, אולם בפ.ס.ז' התעקשו שהליך השיקום שלו יתבצע תחת עיניהם הפקוחות בצרפת, ולא בברזיל, שם מאמינים שיתאושש מהפציעה בצורה איטית יותר.

עוד בנושא

ניימאר: "בכיתי יומיים בבית אחרי הפציעה, משתוקק לחזור לשחק"
למי אתם הכי דומים - ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו או ניימאר?
עם קביים, בבכי: חגיגת יום ההולדת הראוותנית ו"העצובה" של ניימאר

גם לחברים בצרפת הוא מתגעגע

ניימאר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
יש לו יום יום חג. ניימאר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

היום יפורסם בטלוויזיה הברזילאית ראיון מיוחד עם ניימאר, בו הוא מדבר בכנות ובפתיחות על נושאים רבים, כולל הפיל בחדר: ההתחזויות והנפילות התיאטרליות שלו, שהפכו מושא ללעג. אמש שחררו בברזיל טיזר לראיון, בו ניימאר מודה ש"מאז המונדיאל התחלתי לצפות במשחקים שלי כדי לבדוק אם אני באמת מתחזה. צפיתי בכל המשחקים שלנו ושאלתי את עצמי, 'יכול להיות שהם צודקים?'.

הדברים של ניימאר מגיעים על רקע האמירות של אביו במהלך השבוע, שהצלילות של ניימאר הן למעשה טכניקה שנועדה להימנע מפציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully