וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "בכיתי יומיים בבית אחרי הפציעה, משתוקק לחזור לשחק"

הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן ממשיך בשיקום ופתח את הלב בראיון לתקשורת בארצו: "הפעם לקחתי הרבה יותר קשה את הפציעה"

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות של טוכל אחרי הניצחון של פריס סן ז'רמן

פריס סן ז'רמן עשתה חיל בליגת האלופות ויכולה להתגאות בכך שהיא הקבוצה היחידה העונה שניצחה את מנצ'סטר יונייטד של סולשיאר. אולם, מי שלא היה שותף ל-0:2 המצוין במנצ'סטר וייעדר עוד תקופה ארוכה הוא ניימאר, ששוב סובל מפציעה קשה שמשביתה אותו מפעילות. הכוכב הברזילאי חווה פציעה דומה בפברואר שעבר, אך קבוצתו שמשייטת לאליפות וכמעט בטוחה ברבע גמר ליגת האלופות, מסתדרת בינתיים בלעדיו.

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
עשוי להיות כשיר לרבע גמר ליגת האלופות. ניימאר/AP

אמש הכוכב התראיין לתקשורת הברזילאית והתייחס לתקופה שעוברת עליו. "ישבתי יומיים בבית ובכיתי", חשף ניימאר, "המצב שלי הולך ומשתפר. עשינו כבר מספר טיפולים ותהליכים כדי להחלים כמה שיותר מהר ואני שמח על ההתקדמות שלי. אני כבר לא יכול לחכות לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב. מדובר בתהליך שיקום של 8 עד 10 שבועות".

ניימאר הוסיף על התחושות שלו לאחר שנפצע ואמר: "בפעם הראשונה שנפצעתי אמרתי לעצמי 'בסדר, אעשה ניתוח ואחזור כמה שיותר מהר. לא הייתי עצוב. הפעם לקחתי את זה הרבה יותר קשה".

כזכור, ניימאר נפצע במשחק הגביע מול שטרסבורג ב-23 בינואר. בפריס מקווים שהברזילאי יחלים עד אפריל ויהיה זמין לרשות הקבוצה במשחקים ברבע גמר ליגת האלופות, במידה שהקבוצה תעפיל לשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully