וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר דיבר על מסי בדמעות: "ברגעים שהכי הייתי צריך, הוא היה שם בשבילי"

הברזילאי סיפר על הקשר המיוחד שלו עם הארגנטינאי בברצלונה: "כשהייתי צריך, הגבר שבקבוצה, השחקן הטוב בעולם, בא אליי ונתן לי אהבה"

עריכת וידאו: מתן חדד

כוכב פריס סן ז'רמן ניימאר הברזילאי נשאר בראיון על ברזיל על הקשר שלו עם ליאונל מסי, והגיב בצורה נרגשת לעיני המצלמות, ונראה על סף דמעות. ניימאר סיפר שמסי הציע לו עזרה ותמיכה מהרגע הראשון שהגיע לבארסה, ושלא ישכח לעולם את היחס שקיבל מ"הגדול מכולם". ניימאר, כזכור, עזב את ברצלונה ב-2017 לפ.ס.ז' תמורת 220 מיליון יורו, ורק לאחרונה מסי הצהיר שהוא ישמח אם ניימאר יחזור לברצלונה.

"אני מספר את הסיפור הזה לכולם", אמר ניימאר, "שברגעים שבהם הכי הייתי צריך תמיכה, הגבר שבקבוצה, השחקן הטוב בעולם, בא אליי ונתן לי אהבה". לדבריו, מיד עם הגעתו מברזיל, מסי אמר לו "אני כאן כדי לעזור לך", ואמר לו לא לפחד מאף אחד מהכוכבים בקבוצה, ולא להתבייש.

לאחרונה עלו ספקולציות שניימאר עשוי לחזור לברצלונה (דבר שהוכחש גם על ידי בארסה וגם על ידי פריס סן ז'רמן), אבל מסי אמר שישמח אם ניימאר ישוב. הברזילאי נשאל על כך, ואמר בהתרגשות גדולה: "זה קשה, זה קשה, זה קשה מאוד להיות כן, כי לאו מסי היה אדם מאוד מיוחד עבורי בברצלונה".

ניימאר. צילום מסך
ניימאר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully