וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של ניימאר על הצלילות של בנו: "מדובר בטקטיקה מתוכננת"

אביו של כוכב פריס סן ז'רמן התייחס ל"הצגות" המתמשכות של בנו וניסה להסביר: "מדובר בטריק שאני ייעצתי לו לעשות כדי להימנע מפציעות כי הוא חלש פיזית מיריביו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ניימאר מתייחס לביקורות עליו במהלך המונדיאל

"הזהרתי אותו שאין לו סיכוי לנצח במפגשים פיזיים. הוא צריך להיות חכם על המגרש ולהיזהר מתיקולים אז אמרתי לו שיקפוץ מעל השחקן". כך אמר אביו של ניימאר על "ההצגות" המתמשכות של בנו במהלך משחקיו. השיא הגיע במהלך המונדיאל בקיץ האחרון ברוסיה ושם הורצו על הכוכב הברזילאי של פאריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל ממים וסרטונים אינסופיים על התיאטרליות של השחקן בעת שהוא מתוקל.

"לפני שהוא הפך למקצוען, הדרכתי אותו כיצד להימנע מפציעות מיותרות. לא מדובר בהצגות אלא בטקטיקה לכל דבר", הוסיף אביו של ניימאר. "מדובר בטריק ולא בתרגיל שנועד להרתיח את השחקנים והמאמנים מסביב. בסך הכל ייעצתי לו כיצד הוא צריך לשמור על עצמו ולהימנע ככל האפשר מפציעות מיותרות כי מבחינה פיזית הוא תמיד יהיה בחיסרון מול שחקנים אחרים, חסונים יותר".

ניימאר, הידוע לשמצה בהצגותיו וצלילותיו כאשר הוא נפגע אחרי תיקולים, נפגע מאוד מן הביקורות על מעשיו ואביו ניסה להסביר זאת, בכך שלא מדובר במעשה מכוון או כזה הנועד לפגוע ביריביו אלא פשוט שמירה על בריאות בנו וייחס את "הקרדיט" המפוקפק שבמעשים הללו לעצמו.

עוד בנושא
ברצלונה בכוננות קלאסיקו: "ה-VAR כלי מצוין, אבל זה לא אומר שלא יהיו טעויות"
התקרית של קפה יצרה "מחנאות" בצ'לסי: "החילוף היה אמור להיות טקטי"

ניימאר פריס סן ז'רמן. רויטרס
אבא אמר לו לקפוץ. ניימאר/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully