וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: סולארי מכחיש בעיות עם בייל, ראמוס הסתבך עם אופ"א

שתי הגדולות של ספרד מתכוננות לקלאסיקו בגביע (רביעי, 22:00, ספורט4): מאמן ריאל עונה לשמועות על בייל, ראמוס הואשם בספיגת צהוב מכוון בליגת האלופות ובברצלונה כבר מפעילים לחץ על השופטים. ארתור וסילסן חזרו לסגל

גביע ספרדיהסתיים27/02/2019
ריאל מדריד
    0
    • (50) סוארס
    • (69, גול עצמי) וראן
    • (73, פנדל) סוארס
    ברצלונה
    מתן בכור, מתן חדד

    ריאל מדריד וברצלונה מתכוננת לימים מכריעים. המפגשים בין שתי הגדולות של ספרד הם תמיד חשובים, מעניינים, יוקרתיים, בעלי חשיבות על זמנית, אבל הפעם מדובר בקרבות שעשויים להגדיר לשתי הקבוצות את העונה: הקרב על הגביע, והקרב על הליגה. ריאל תארח את שני הקלאסיקוס בברנבאו, כשהראשון ייערך מחר (רביעי, 22:00, ספורט4) בגומלין של חצי גמר גביע המלך (אחרי 1:1 במשחק האשון בקאמפ נואו), והשני ייערך בשבת במסגרת הליגה (21:45, ערוץ 50). בריאל יודעים שסיפור האליפות כמעט גמור (הפער מברצלונה 9 נקודות), ויודעים שאם יעפילו לגמר הגביע - הם יהיו קרובים לתואר אחד לפחות, ויקבלו דחיפה לקראת הקלאסיקו השני, שעוד עשוי להציל להם את העונה בליגה. מנגד, בארסה יכולה להתקרב מאוד לזכייה בשני תארים תוך שלושה ימים, ימים שיכולים להיות מתוקים מאוד.

    עוד לפני הקלאסיקו, סרחיו ראמוס קיבל הודעה כי הואשם על ידי אופ"א בספיגת צהוב מכוון לקראת סיום המשחק הראשון מול אייאקס בשמינית גמר ליגת האלופות, וצפוי לקבל עונש הרחקה שככל הנראה יגרום לו להחמיץ לפחות את המשחק הראשון ברבע הגמר, אם ריאל תעפיל.

    סנטיאגו סולארי דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, על רקע הסערות האחרונות בריאל מדריד: החלטות השיפוט התמוהות במשחק מול לבנטה, והתגובות של גארת' בייל, שלא חגג במופגן את שער הניצחון שלו. "אנחנו מרוכזים רק במשחק", התעקש המאמן, "אנחנו רוצים להתכונן אליו, וליהנות ממנו. היינו צריכים לעבור הרבה כדי להגיע עד כאן, הוצאנו תוצאה טובה במשחק הראשון, ואנחנו בטוחים בעצמנו.

    "גארת' בייל? כמו כל שחקן אחר בסגל, הוא מרוכז מאוד במשחק, ומצב הרוח שלו טב מאוד, כמו של כולם. זה משחק שבו כולם רוצים לשחק, הוא משודר בכל העולם, ואנחנו רוצים להמשיך להיאבק בכל המפעלים. פחד? פחד לא קיים בכדורגל. אנחנו רוצים להתחרות, ונעשה הכל על מנת להגיע מוכנים. VAR? תמיד יהיו מגוון של דעות, צריך פשוט לאפשר לשופטים לעשות את העבודה שלהם".

    גם ויניסיוס נאלץ להתמודד עם סערה ברשתות החברתיות, אחרי שאתמול לכאורה הצהיר ש"מסי לא מפחיד". היום הוא הבהיר את עצמו וטען שדבריו סולפו: "מסי הוא מדהים, הוא עושה דברים שמעט מאוד שחקנים מסוגלים לעשות, אבל הוא לא מפחיד אותנו, כי אנחנו מוכנים לכל מה שבא לקראתנו. אני חוב שזאת הייתה התשובה, נכון?".

    איסקו חזר להתאמן אחרי בעיות הגב, אבל לא יהיה בסגל גם הפעם. יחד איתו נותרו מחוץ לסגל גם חסוס ואייחו, ברהים דיאס ומריאנו.

    ויניסיוס שחקן ריאל מדריד עובר את סרג'יו בוסקטס שחקן ברצלונה. רויטרס
    רק שהשופטים לא יכריעו. וינסיוס מעל בוסקטס/רויטרס

    בצד השני, ברצלונה בלחץ. הקטלאנים לא חוששים רק מיריבתם המרה, אלא גם מטכנולוגיית ה-VAR. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, לא מעט מאנשי הבלאוגראנה מביעים ספק באמינות הטכנולוגיה החדישה וטוענים ש"עליה להשתפר". ג'וזפ ויוס, הדובר של ברצלונה, התייחס לסוגיה הבעייתית של הטעויות שמתרחשות גם עם ה-VAR. "בארסה לטובת ה-VAR ובעד הכנסת אמצעים אשר ישפרו את החלטות השיפוט, אבל יש לה עוד לאן להשתפר, והיא לא מושלמת לחלוטין. היא חיונית ואנחנו נמשיך לקדם את המוצר הזה בשביל שהכדורגל יהיה שוויוני יותר ושהקבוצות יוכלו לסמוך עליו ולא להטיל בו ספק".

    הטענות העיקריות של ראשי ברצלונה הן בעיקר בעקבות הטעויות שנעשו למרות שימוש הטכנולוגיה במשחקיה האחרונים של יריבתה הקרובה בגביע ובליגה בשבוע הקרוב. בארסה טוענת שהבלאנקוס קיבלו עזרה מה-VAR גם בדרבי מול אתלטיקו שבו היא ניצחה (1:3) ועבירה שבוצעה על ויניסיוס גרמה לפנדל שלא היה כלל ברחבה. זאת למרות השימוש החוזר בווידאו. ברצלונה המשיכה להתלונן נגד ריאל כשגם בשבת האחרונה כשניצחו הבלאנקוס את לבאנטה (1:2) בעזרת שני פנדלים מפוקפקים שנשרקו על ידי השופט למרות שהשתמש בעזרתם של שופטי ה-VAR.

    ויוס המשיך כשאמר: "זהו כלי מצוין שעוזר להקטין את טעויות השופטים. אך עדיין זה לא אומר שלא יהיו טעויות ומחלוקות, זה הכדורגל. אי אפשר יהיה להעמיד לדין את הטועים בצורה נסיבתית ונצטרך ללמוד ולהמשיך לתמוך ב-VAR". לסיום נשאל ויוס האם ל-VAR יש פוטנציאל להפוך למושלם ואמר: "כמובן, הוא ימשיך להשתפר ולהוסיף לכדורגל אם וכאשר כולם יישארו מאוחדים מאחוריו. זאת מטרתה של בארסה לפחות".

    בהמשך גם ארנסטו ואלוורדה התייחס לדיווחים ואמר ש"אנחנו לא חושבים בכלל על ה-VAR, אנחנו יודעים שהמשחק יהיה שנוי במחלוקת בלי קשר לזה. ננסה לנצח מחר ולשכוח מכל הדברים שמסביב".

    ואלוורדה הודיע שיספר סילסן וארתור חזרו לערוך אימונים חלקיים,ובהמשך הערב התברר כי השניים יהיו בסגל. "ארתור מרגיש יותר טוב ואמש התאמן חלקית. נמשיך לעקוב אחרי מצבו היום, אבל זה בכל מקרה לא המשחק שחשבתי להחזיר אותו, אלא במשחק הבא", אמר המאמן.

    עבור ואלוורדה יהיה זה ערב מרגש: דווקא מול היריבה המושבעת, הוא יציין את משחקו ה-100 כמאמן ברצלונה. "לא ידעתי שזה המשחק ה-100 שלי, אבל זה המשחק הכי קשה שאפשר לבקש. חצי גמר, קלאסיקו. מבחינתי זה יותר מגמר".

    עוד באותו נושא

    וירוס בריאל מדריד? "בייל טרפד את הגעת אמבפה ומזלזל ברופאיו"

    לכתבה המלאה
    ג'רארד פיקה מול סרחיו ראמוס, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
    אין ספק שאחת הקבוצות תתלונן על השיפוט אחרי המשחק, השאלה היחידה היא מי. הקלאסיקו/רויטרס

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully