וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירוס בריאל מדריד? "בייל טרפד את הגעת אמבפה ומזלזל ברופאיו"

בתקשורת במדריד טוענים שסירובו של הוולשי לעבור למנ' יונייטד, מנע מהצרפתי להצטרף ממונאקו ב-2017. וגם: הפציעות, השפה והגישה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: דייגו סימאונה לאחר המשחק של אתלטיקו מדריד מול ריאל מדריד

ריאל מדריד ניצבת בפני שני משחקים גורליים נגד ברצלונה שתהיה להם הכרעה עצומה על העונה שלה. אולם, במועדון נאלצים להתמודד עם פרשה חדשה ובעיה שקוראים לה גארת' בייל. הקיצוני הוולשי קיווה להיות הכוכב הגדול של המועדון בעונה שאחרי כריסטיאנו רונאלדו. אלא שגם העזיבה של הפורטוגלי ואפילו הספסול של איסקו לא מספיק לבייל כדי לתפוס מקום בהרכב וזה רואה איך שחקנים צעירים כמו ואסקס וויניסיוס משחקים לפניו.

גארת' בייל מנער את לוקאס ואסקס, ריאל מדריד. GettyImages
העונה האחרונה בריאל? גארת' בייל מנער מעליו את ואסקס/GettyImages

התסכול העצום שנאגר אצל בייל התפרץ במשחק הליגה האחרון שבו הוא סירב לחגוג את שער הניצחון בפנדל השערורייתי מול לבנטה וניער מעליו את ואסקס שרצה לחגוג איתו. כעת, ב"אס" המדרידאי חושפים עוד כמה דברים על הוולשי, שלטענתם בגללו טורפדה עסקת קיליאן אמבפה. על פי העיתון, הצרפתי היה אמור לעבור ממונאקו לריאל ולא לפריס בקיץ 2017 תמורת 200 מיליון יורו. הגרסה של המועדון המדרידאי היתה שהעסקה נפלה בגלל שאמבפה דרש שכר גבוה מדי (12 מיליון יורו בעונה), אבל לאחר מכן התברר שבייל היה זה שמנע מפלורנטינו פרס למכור אותו למנצ'סטר יונייטד וזה מה שהפיל את העסקה ואפשר לאלוף העולם הצעיר לעבור דווקא לפריס.

בנוסף נכתב שריאל מדריד מתוסכלת מהנטייה של השחקן להיפצע ושמאז שהוא הצטרף למועדון הוא חווה 22 פציעות. במועדון לא אוהבים גם את הגישה של בייל כלפי הצוות הרפואי ואת העובדה שהוא טס לוויילס במקרים רבים שבהם היה פצוע וגם הודה שהוא מעדיף גולף על פני כדורגל, תוך כדי זלזול מופגן ברופאים. ההתאקלמות הלא טובה של בייל באה לידי ביטוי גם בכך שהוא בקושי מדבר ספרדית, למרות שהוא נמצא במדריד כבר שש שנים.

יהיה מעניין כעת לראות כיצד התקרית מול לבנטה תשפיע על סנטיאגו סולארי שיצטרך לקבל החלטה האם לפתוח עם הוולשי הממורמר במשחקי הקלאסיקו הקרובים או להמשיך לספסל אותו לצידם של ממורמרים אפשריים נוספים כמו איסקו ומרסלו שגם הוא איבד את מקומו לטובת סרחיו רגילון הצעיר. מה שבטוח הוא שהבלאנקוס ישמחו למכור אותו בקיץ למנצ'סטר יונייטד. השאלה אם זו תהיה מוכנה לשלם סכום שמתקרב ל-100 מיליון יורו עבור שחקן שהמניה שלו נמצאת בירידה תלולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully