וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית של קפה יצרה "מחנאות" בצ'לסי: "החילוף היה אמור להיות טקטי"

השוער נקנס במשכורת שבועית בלבד אחרי סירובו להתחלף, דיווח: נוצר מחנה קפה ומחנה סארי, המאמן יפוטר אם יפסיד לטוטנהאם?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סארי מדבר אחרי ההפסד של צ'לסי

קפה, שוערה הספרדי של צ'לסי שנרכש תמורת סכום שיא של 71 מיליון ליש"ט מבילבאו בקיץ, הסעיר את אנגליה כשסירב לבקשתו של מאוריציו סארי להחליף אותו לפני הפנדלים נגד מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה. היום (שלישי) התברר העונש המגוחך של השוער שנקנס בסך של משכורת שבועית בלבד בעקבות המרד שלו במשחק.

עוד בנושא:

קפה הפוך: קפה ומאוריציו סארי לא אשמים בפרשת החילוף שלא היה
צ'לסי והפרשה: מאוריציו סארי על המוקד, ג'ון טרי: "הוא במקום קשה כרגע"
קפה מגיב לעימות עם סארי: "זו אי הבנה". המאמן: "טעות שלי"

שוער צ'לסי קפה. רויטרס
קיבל עונש קל מאוד. קפה/רויטרס

בהודעה שהוציאה צ'לסי מאוחר בלילה הובא הציטוט של קפה שאמר: "למרות שזו היתה אי הבנה, עשיתי טעות גדולה באופן שבו התמודדתי עם הסיטואציה". סארי טען שלו ולקפה היתה "שיחה טובה", אך הוסיף שקפה "הבין שהוא עשה טעות גדולה".

למרות המסרים המפוייסים, סארי נראה עצבני מאוד אחרי שקפה סירב להתחלף. הוא הלך הלוך ושוב וצעק בפני אנשי הצוות שישבו עמו על הספסל. קפה גם לא הצליח לפצות את המאמן שלו בדו קרב הפנדלים. הוא אומנם עצר פנדל אחד, אך קבוצתו הפסידו בדו קרב מול האלופה והיא בעיצומה של עונה רעה מבחינתה וכל זה אחרי שהקבוצה נענשה באיסור החתמות שחקנים בשני מועדי ההעברות הקרובים.

ראשי צ'לסי מנסים להנמיך את הלהבות כדי להימנע ממקרה קונטה - דייגו קוסטה לחזור על עצמו, אך על פי הדיווח של העיתון ההחלטה של סארי להכניס את קבאז'רו היתה טקטית ולא קשורה לפציעה כיבכול של קפה.

מה שבטוח הוא שהפרשה הזו לא הוסיפה יציבות למעמדו של סארי, שעשוי להיות מפוטר כבר מחר אם הבלוז יפסידו בדרבי המסקרן מול טוטנהאם במסגרת המחזור ה-28 בפרמיירליג. נכון לעכשיו צ'לסי, שהודחה גם מהגביע האנגלי על ידי מנצ'סטר יונייטד, רחוקה שלוש נקודות מארסנל הרביעית במקום שמקנה כרטיס לליגת האלופות.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully