וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי על המוקד, ג'ון טרי: "הוא במקום קשה כרגע"

המנג'ר וקפה ניסו להרגיע, אך בבריטניה ממשיכים לעסוק בתקרית: "בושה, לאף אחד לא מגיע יחס כזה". סטיב הולנד יחליפו אם יפוטר?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סארי ופפ מדברים אחרי המשחק

מראות חריגים נראו אמש (ראשון) בגמר גביע הליגה האנגלי, כשמאוריציו סארי ניסה להחליף את שוערו קפה בווילי קבאז'רו רגע לפני דו-קרב הפנדלים מול מנצ'סטר סיטי, אולם השוער הספרדי סירב, ונדמה היה שקיבל תמיכה ממרבית חבריו לקבוצה. בסיום אמנם טען המנג'ר האיטלקי שבסך הכל היה מדובר באי הבנה, וכי היה משוכנע שקפה סובל מפציעה ולכן צריך לרדת לספסל - גרסה בה תמך גם השוער - אך בתקשורת האנגלית לא קנו את זה.

"בושה, אין מילה אחרת", כתב סמי מוקבל ב"דיילי מייל". "לא משנה מה אתם חושבים על סארי או על העבודה שלו בצ'לסי - לאף אחד לא מגיעה התנהגות שכזו. הוא הושפל בידי אחד משחקניו מול 80 אלף איש, כמו גם מיליונים שצפו ברחבי העולם. קפה, אתה צריך להתבייש. מי אתה חושב שאתה? סארי לא צריך לכלול אותו בהרכב יותר, למרות שזה מרגיש כאילו קפה יישאר יותר ממנו. למה שבכלל ירצה להישאר עכשיו?"

קפטן המועדון לשעבר ג'ון טרי הודה שהלחץ על סארי רק הולך וגובר: "הוא במקום קשה כרגע, הופתעתי שלא התעקש להחליף אותי. יהיה מעניין לראות מה יקרה במועדון ב-24 השעות הקרובות. חבל, זה ענן שמרחף מעל הופעה טובה מאוד של צ'לסי לאחר סדרת תוצאות לא מוצלחות. איפה זה שם את יתר שחקני הפרמיירליג בעתיד? האם כעת יתחילו לסרב לחילופים? סארי מנסה להגן כרגע על קפה. אני לא יודע אם הם פתרו את זה בחדר ההלבשה או לא, אבל מבחינה ציבורית זו הגישה בה הוא נוקט".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי ניצחה 3:4 את צ'לסי בפנדלים וזכתה בגביע הליגה
מאוריציו סארי מנסה להרגיע: "העימות עם קפה? אי הבנה, טעות שלי"

שוער צ'לסי ווילי קבאז'רו עם המאמן מאוריציו סארי. רויטרס
כולם מנסים להרגיע. סארי וקבאז'רו/רויטרס

מאט לו מ"טלגרף" העלה נקודה נוספת - העובדה כי אף שחקן לא ניסה להתערב, המלמדת על האחיזה שאיבד סארי על הסגל שלו. "שאלות יעלו גם בנוגע למנהיגות של הקפטן סזאר אספיליקואטה, שכן היה זה דויד לואיז שניסה לדבר עם קפה וטען שביקש ממנו לכבד את בקשת המאמן".

על פי התקשורת הבריטית, המועמד המוביל להיכנס לנעליו של האיטלקי אם וכאשר יפוטר במהלך העונה הוא סטיב הולנד, עוזר מאמן נבחרת אנגליה. רומן אברמוביץ' לא נכח בוומבלי אמש. כשנשאל על כך סארי, השיב: "אני לא יודע איפה הוא. אני חושב שאני בשליטה כרגע, אם הוא ראה את המשחק בטלוויזיה הוא ראה הופעה טובה. אולי זה תלוי בטלוויזיה, אולי לא היתה לו קליטה טובה".

ומה היה לסארי להגיד על התקרית הזו? "לא הבנתי את הבעיה והבנתי את המצב רק כשהרופא ניגש לספסל", אמר האיטלקי שנראה עצבני מאוד במהלך התקרית הזו, "הוא הבין שביקשתי חילוף בגלל המצב הפיזי שלו והוא אמר לי שהוא בסדר". גם קפה עצמו התבטא לאחר המשחק וטען שהוא מכבד את המאמן וזו היתה אי הבנה אחת גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully