וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה מגיב לעימות עם סארי: "זו אי הבנה". המאמן: "טעות שלי"

מנג'ר צ'לסי טען כי חשב שהשוער שלו לא כשיר ובגלל זה סירב לחילוף. בתקשורת תקפו: "מביש, לא ייאמן". פפ: "לא אשווה אותנו לבארסה"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על הדעיכה של מוחמד סלאח

דרמה חריגה התרחשה הערב (ראשון) בגמר גביע הליגה באנגליה. נתחיל מהשורה התחתונה: אחרי 0:0 בתום 120 דקות, ניצחו התכולים 3:4 בדו-קרב פנדלים ושמרו על התואר. אלא שהדרמה האמיתית התרחשה רגע לפני הפנדלים, כשמאוריציו סארי רצה להחליף את קפה בווילי קבאז'רו, אולם השוער הספרדי סירב לרדת מכר הדשא, ברגע שהדגים בצורה מושלמת את עומק השבר בין המנג'ר האיטלקי ושחקני הבלוז. אם זה לא מספיק, הרי שבסיום המשחק מיד ירד סארי לחדר ההלבשה, בלי לנחם את שחקניו או לברך את היריבה על הזכיה.

סארי אמר בסיום: "זאת הייתה אי הבנה גדולה, טעות שלי. חשבתי שהייתה לו מתיחה ושהוא פצוע. לא רציתי שהוא יילך לפנדלים פצוע, כמובן, והיה לנו עוד חילוף. אז הכנתי את השוער המחליף (קבאז'רו)". כשנשאל מדוע צעד בעצבים לכיוון המנהרה אמר: "הייתי עצבני, אז הייתי צריך ללכת לשם ולחזור בכדי להירגע. קפה יודע שהרצון שלי להחליף אותו היה רק בגלל הפציעה, וברגע שהוא לא היה פצוע התגובה שלו הייתה נכונה".

מספר שעות לאחר שריקת הסיום, הגיב גם קפה וכתב: "אני מתחרט על איך שהמשחק הסתיים. לא התכוונתי לא לציית להחלטת המאמן. היתה אי הבנה בלהט הרגע במשחק על תואר. המאמן חשב שאני לא יכול להמשיך וניסיתי להסביר שאני מרגיש טוב ורוצה להמשיך לעזור לקבוצה. כל מה שצויר לאחר מכן לא היה הכוונה שלי. יש לי הרבה כבוד למאמן ולסמכותו".

ססאר אספיליקואטה סירב להתייחס לתקרית: "אני לא יודע מה קרה שם, הייתי בצד השני של המגרש אז אני לא יכול להגיב. נלחמנו היטב הערב, הגענו לפנדלים ואנחנו מאוד מאוכזבים. כעת נצטרך להתמקד בליגה האירופית ובניסיון להעפיל לליגת האלופות".

שוער צ'לסי קפה. רויטרס
לא ייאמן. קפה מסרב לסארי/רויטרס
שחקני צ'לסי דויד לואיז, קפה. רויטרס
ומסביר לדויד לואיז/רויטרס
שוער צ'לסי ווילי קבאז'רו. רויטרס
קבאז'רו כבר היה מוכן להיכנס/רויטרס
שוער צ'לסי ווילי קבאז'רו עם המאמן מאוריציו סארי. רויטרס
אבל סארי לא קיבל את מבוקשו/רויטרס
שוער צ'לסי קפה. רויטרס
וכך נראה קפה בסיום הפנדלים/רויטרס

הפרשנים המומים

"מעולם לא ראיתי דבר כזה", צייץ כתב "טלגרף" מאט לו. "זה מהלך מביש של קפה, הוא צריך להתבייש. אני מרגיש רע מאוד עבור סארי". גארי ליניקר הוסיף: "וואו, זה לא ייאמן. לא חושב שראיתי שחקן שמסרב לחילוף. לא ייאמן".

שחקן העבר ופרשן ההווה של ה-BBC ג'רמיין ג'נאס הוסיף: "סארי בוכה שלא קיבל את מבוקשו. משהו רע קרה לו, אבל קדימה, אתה המנג'ר של הקבוצה. העובדה שלא בירך את היריב או ניחם את שחקניו מראה שאין לו קלאסה". כריס סאטון היה חריף הרבה יותר: "קפה לא צריך לשחק יותר עבור צ'לסי, זו היתה צריכה להיות ההופעה האחרונה שלו. בושה וחרפה. אם אני סארי, אני עוזב עכשיו. את קפה צריך לשחרר, לא את סארי. יש מרד בצ'לסי. השחקנים היו צריכים לגרור את קפה החוצה, זה חסר תקדים".

הקפטן לשעבר ג'ון טרי נכנס גם הוא לדיון: "מעניין אם קפה ישחק במשחק הבא. אם הייתי בחדר ההלבשה, הייתי מצפה מהמנג'ר לבוא ולסדר את העניין הזה כמה שיותר מהר".

הממים

מנצ'סטר סיטי חולמת על קוואדרופל

ומכאן, למנצחת. סיטי שמרה על התואר, ניצחה דו-קרב פנדלים בפעם השישית ברציפות ושמרה על חלום הקוואדרופל (ארבעה תארים) בחיים. זו הזכיה בשישית של התכולים במפעל - אחת יותר מהיריבה העירונית וצ'לסי, ושתיים פחות מליברפול, הקבוצה היחידה שמקדימה אותה.

פפ גווארדיולה סיכם: "כמובן שאני שמח. כל הכבוד לצ'לסי, הם היו יוצאים מהכלל. פנדלים זה עניין של אופי, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. אני לא הולך להשוות אותנו לברצלונה, מה שעשינו בברצלונה היה ייחודי. זה מועדון חדש, עם שחקנים חדשים, ונראה כמה רחוק נגיע".

אילקאי גונדואן חגג: "זה מרגיש נהדר, תמיד יותר קשה לזכות בפעם השנייה. קוואדרופל? היתה לנו את אותה שאלה בעונה שעברה, פשוט ננסה לזכות בכמה שיותר תארים".

וינסנט קומפני התייחס לתקרית אצל היריבה: "אני יודע כמה קבאז'רו טוב בפנדלים, הוא זכה איתנו בגביע אז לא רציתי שייכנס. כמובן שמעולם לא ראיתי דבר כזה, הלוואי שאני הייתי יכול לעשות את זה כשהחליפו אותי".

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים זכיה בגביע הליגה. רויטרס
שחקני סיטי בפוזה מוכרת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully