וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: וינסיוס סובל מקרע ברצועות הקרסול וגמר את העונה

ההערכות אחרי הפציעה נגד אייאקס היו אופטימיות ובבדיקות התגלה שהברזילאי ייעדר כחודשיים. רמון קלדרון נגד ז'וזה מוריניו

עריכה: מתן חדד

שחקן הכנף של ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור, סובל מקרע ברצועות הקרסול וכנראה גמר את העונה. זמן ההחלמה מפציעה כזו מוערך בכחודשיים, מה שאומר שהברזילאי בן ה-18 לא יחזור לשחק העונה.

ויניסיוס נפצע במהלך המחצית הראשונה בתבוסה 4:1 לאייאקס בשמינית גמר ליגת האלופות וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי. אחרי המשחק הוא סיפר לעיתונאים ש"רופא הקבוצה אמר לי שזו לא פציעה חמורה", אבל הבדיקות הוכיחו שההערכות הראשוניות היו אופטימיות מדי.

ויניסיוס זומן לפני כמה ימים לנבחרת הבוגרת של ברזיל בפעם הראשונה. הוא היה אמור לקבל דקות במשחקי הידידות נגד פנמה (23 במרץ) וצ'כיה (26 במרץ), אבל הבכורה שלו תצטרך לחכות.

עוד בנושא:

אייאקס באופוריה: "הנס של מדריד". ציון 10 לדושאן טאדיץ'
דני קרבחאל: "איבדנו הכול בשבוע אחד". נאצ'ו: "בסוף, כל המלכים נופלים"
"טאדיץ' הוציא את קאסמירו לפנסיה": ברשת לא מרחמים על ריאל מדריד

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס בוכה. רויטרס
הבכורה בנבחרת תמתין. ויניסיוס/רויטרס

בראיון ל-ESPN, התייחס נשיאה לשעבר של ריאל מדריד, רמון קלדרון, לאפשרות שז'וזה מוריניו יחזור למועדון והביע התנגדות נחרצת. בימים האחרונים עולות עוד ועוד ידיעות שמקשרות את הפורטוגלי עם חזרה למדריד וקלדרון אמר: "הסגנון שלו לא מתאים לרוח המועדון. האוהדים רוצים לראות קבוצה כמו של אייאקס, כזו המשחקת כדורגל התקפי עם אומץ. משחק מהיר ויפה לצפייה, דבר שלא נראה תחת מוריניו".

קלדרון כיהן בתפקיד נשיא המועדון מ-2006 עד התפטרותו ב-2009 בגלל האשמות לזיופים בבחירות. קלדרון כבר עמד אז על המוקד אחרי שהבטיח לצרף את כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד ונכשל. פלורנטינו פרס שהגיע לקדנציה שניה בבלאנקוס בשנת 2010, דווקא כן הצליח להנחית את הפורטוגלי במדריד ובנוסף, היה זה שהביא את מוריניו מאינטר.

קלדרון נשמע מאוכזב מהגעתו האפשרית של מוריניו לריאל מדריד אחרי שהמאמן סיים בטונים צורמים את הקדנציה הקודמת שלו והוסיף: "אני מאמין שהוא יהיה המאמן בשנה הבאה. מבין כל המועמדים, פרס מעריך הכי הרבה את ז'וזה כי יש לו מוסר עבודה גבוה והוא דורש מכל השחקנים לעבוד קשה. הוא שומר על סדר בחדר ההלבשה, מה שלא קיים בכלל בסגל הנוכחי".

עוד באותו נושא

"השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד, כישלון המאה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully