וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס באופוריה: "הנס של מדריד". ציון 10 לדושאן טאדיץ'

טן האח אחרי ה-1:4 בברנבאו: "הולנד יכולה להודות לנו". דה בור: "יותר גדול מ-1995", טאדיץ': "המשחק הגדול בקריירה שלי"

יוטיוב

בווידאו: אוהדי אייאקס במדריד לפני המשחק

"הנס של מדריד"', "אופוריה באייאקס אחרי ערב קסום במדריד", "אייאקס כתבה את ההיסטוריה". בהולנד היללו את אייאקס רגע אחרי שריקת הסיום לניצחון המהדהד 1:4 על ריאל מדריד אמש (שלישי) בסנטיאגו ברנבאו.

כולם ידעו שריאל מדריד נמצאת בתקופה לא טובה ובמצב רוח שפוף אחרי שני הפסדים לברצלונה בגביע ובליגה, אבל אף אחד לא האמין שאייאקס תבצע מהפך כה גדול ותמחק את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון, עם הצגה שכזו בסנטיאגו ברנבאו.

"זה משחק שהיה קרוב לשלמות", אמר המאמן אריק טן האח בסיום, "הכל עבד נכון, כפינו את הסגנון שלנו ואני חושב שהגיע לנו. היו לנו אמונה, גאווה וביטחון, כמו לאוהדים שלנו. אני חושב שהכדורגל ההולנדי יכול להודות היום לאייאקס, עשינו את זה בשבילו".

עוד בנושא:

ספרד מספידה: "השבוע הגרוע בהיסטוריה של ריאל, כישלון המאה"
"טאדיץ הוציא את קאסמירו לפנסיה": ברשת קוטלים את ריאל
"בסוף, כל המלכים נופלים": ריאל בהלם מסיומה של עונה מזעזעת

שחקן אייאקס דושאן טאדיץ' חוגג. AP
הקרדיט לזידאן. טאדיץ'/AP

המגזין הצרפתי הנחשב "פראנס פוטבול" נתן לדושאן טאדיץ' ציון 10 על המשחק ופרנקי דה יונג קיבל 9. הסרבי שכיכב עם משחק בלתי נשכח, זכה לשבחים אדירים במולדתו ("טאדיץ' המלך") ואמר בסיום: "זה כנראה המשחק הכי טוב בקריירה שלי. בשביל רגעים כאלה חתמתי באייאקס בקיץ. זינדין זידאן תמיד היה השחקן האהוב עליי, כנראה צפיתי ביותר מדי משחקים שלו".

שחקן העבר האגדי, רונאלד דה בור, אמר: "הניצחון שלנו על ריאל מדריד ב-1995 (0:2) היה פנטסטי, אבל המשחק הערב? הוא אפילו גדול יותר". ולנטין דריסן כתב ב"דה טלחרף": "המאמן אריק טן האח והשחקנים שהיו על הדשא ייזכרו לנצח וכל אירופה תדבר על המשחק הזה בשבועות הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully