וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ריאל מדריד ערכו פגישת חירום: מוריניו מתקרב להתמנות למאמן הזמני

פלורנטינו פרס כינס את ראשי הבלאנקוס. התכנון: לפטר את סולארי אחרי ויאדוליד, הפורטוגלי ימונה במקומו, זידאן ויוגי לב המועמדים המובילים לקבל מינוי קבוע בקיץ

עריכה: מתן חדד

האם ז'וזה מוריניו בדרך לקאמבק מפתיע מאוד בריאל מדריד? בשעות הלילה המאוחרות מתפרסמים דיווחים במספר כלי תקשורת באנגליה ולפיהם המאמן הפורטוגלי שפוטר ממנצ'סטר יונייטד עומד להתמנות כמאמן הבלאנקוס עד תום העונה במקומו של סנטיאגו סולארי שצפוי להיות מפוטר בימים הקרובים.

עוד בנושא:

ריאל מדריד: וינסיוס סובל מקרע ברצועות הקרסול וגמר את העונה
"השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד, כישלון המאה"
מוריניו ממשיך בקמפיין הקאמבק: "אשמח לחזור לריאל מדריד"

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד 2010. Elisa Estrada, AP
שוב ישתפו פעולה? מוריניו ופרס/AP, Elisa Estrada

על פי דיווח ב"גול", ראשי ריאל מדריד כינסו ישיבה דחופה של ארבע שעות והחליטו לתת לסולארי לעמוד על הקווים במשחק הקרוב מול ויאדוליד ביום ראשון ולאחריו לפטר אותו ולמנות את מוריניו עד תום העונה. ההחלטה לפטר את סולארי הגיעה בעיקר בעקבות ההשפלה מול אייאקס וההדחה בבושת פנים מליגת האלופות. יש לציין שמוריניו לא יקבל חוזה ארוך טווח, כאשר במועדון עדיין מקווים שיצליחו לשכנע את זינדין זידאן לחזור בקיץ אחרי שהוביל את הקבוצה לזכייה מדהימה בשלוש אליפויות אירופה רצופות.

אבל מוריניו וזידאן הם לא המועמדים היחידים לתפקיד. ראשי הבלאנקוס סימנו גם את יוגי לב מאמן נבחרת גרמניה, כאשר גם שמו עלה בפגישת ההנהלה שבה היה נוכח גם הנשיא פלורנטינו פרס. כמו זידאן, גם יוגי לב לא יהיה זמין לפני הקיץ. לריאל מדריד נותרו שני משחקי ליגה מול וידאוליד כאמור בראשון וסלטה ויגו כעבור שבוע ולאחר מכן הליגה תצא לפגרת נבחרות של שבועיים. הבלאנקוס כבר רחוקים 12 נקודות מברצלונה, אך ינסו לסיים את העונה במקום השני כשהם כרגע בפיגור חמש נקודות מאתלטיקו היריבה העירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully