וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולארי יישאר עד יום שני, עוד פרטים נחשפו מהעימות של ראמוס ופרס

ההנהלה נפגשה ודחתה את הפיטורים, עד שיוחלט על מחליף. הנשיא איים להעיף את הקפטן, שהגיב: "שברתי את הפנים בשביל המועדון הזה"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ריאל מדריד - אייאקס

צרות בריאל מדריד בין פלורנטינו פרס לקפטן סרחיו ראמוס. ה"אס" הספרדי חושף היום (חמישי) שנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, המתין לשחקנים אחרי ההפסד הביתי 4:1 לאייאקס שהדיח אותם מליגת האלופות. בדיווח נטען שפרס הביע ביקורת חריפה על התנהלותם על המגרש, וככל שהדקות חלפו, הוא אף הרים את קולו לטונים גבוהים.

פרס דיבר על חוסר תשוקה וחוסר מחויבות, ואף טען שההופעה הייתה "מבישה" מבחינתו. מי שאז הגיב לדבריו בכעס היה הקפטן, סרחיו ראמוס, שלא היה בסגל למשחק. זה האשים את פרס ואת אנשי ההנהלה בתכנון רע ובבנייה רעה של הסגל. הנשיא לא קיבל זאת יפה. "אשחרר אותך", אמר, אך הבלם לא נותר חייב ומיד איים: "רק תשלם לי ואעזוב".

יתר הסגל חזה במתרחש בחדר ההלבשה. ראמוס הביט בנשיא והוסיף: "נתתי הכל, שברתי את הפנים שלי עבור הסמל, המועדון ועבורך". חוזהו של הקפטן במדריד יסתיים בקיץ 2020, ואם פרס יבחר בסופו של דבר להשיב למועדון את ז'וזה מוריניו - איתו ראמוס לא ממש הסתדר - יהיה זה רמז נוסף לכך שריאל מוכנה לוותר על הסמל שלה.

תקרית נוספת התרחשה עוד לפני המשחק, כאשר איסקו התבשר שלא ייכלל בסגל פעם נוספת. בתגובה, החליט לעזוב את הברנבאו ונסע הביתה, במקום לראות מהאצטדיון את חבריו מושפלים מול אייאקס.

עוד בנושא:

"ריאל מדריד משוכנעת ב-100 אחוז שתצליח להחזיר את ז'וזה מוריניו"
ריאל מדריד: וינסיוס סובל מקרע ברצועות הקרסול וגמר את העונה
"השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד, כישלון המאה"
מוריניו ממשיך בקמפיין הקאמבק: "אשמח לחזור לריאל מדריד"

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. רויטרס
הצרות לא פוסקות. ראמוס/רויטרס

ומה בגזרת סולארי? פרס נפגש הערב עם המנהל המקצועי של המועדון חוסה אנחל סאנצ'ס, אך החלטות עדיין לא התקבלו. על פי "מארקה", הסיבה היחידה ששחקן העבר לא פוטר עד כה היא שריאל מתקשה למצוא לו מחליף ראוי.

"מועמדים לא מפסיקים לצוץ", נכתב ב"מארקה", "אבל אף אחד מהם לא נחשב אידיאלי בגלל המצב הקשה. הקשר בין סולארי והסגל לא טוב" - בפרט, ככל הנראה, עם מנהיגי הקבוצה. על פי "אס", המאמן יישאר בתפקידו לפחות עד יום שני, אז תפגוש אלופת אירופה היוצאת את ויאדוליד. רק לאחר מכן, ככל הנראה, תבצע ריאל את הזעזוע הבלתי נמנע, בלי קשר לתוצאת המשחק.

זינדין זידאן ומוריניו ממשיכים להיות שני השמות הבולטים, אך ספק אם מישהו מהם יסכים להגיע לפני סיום העונה והבלאנקוס, כאמור, רוצים לבצע שינוי מיידי.

אם ההפסדים לברצלונה וההדחה הכואבת מליגת האלופות לא הספיקה לה, ריאל קיבלה היום מכה נוספת: מגנה הימני, דני קרבחאל, סובל ממתיחה לא קלה בשריר הירך הקדמי וצפוי להיעדר לפחות כחודש. גם לוקאס ואסקס, שנפצע נגד אייאקס, סובל ממתיחה אבל הוא צפוי לחזור מוקדם יותר.

השניים מצטרפים כמובן לויניסיוס הפצוע, שנפצע גם כן במשחק ליגת האלופות נגד אייאקס וככל הנראה גמר את העונה. מי שצפוי לקבל הזדמנות על חשבון קרבחאל בעמדת המגן הימני בחודש הקרוב הוא אלברו אודריוסולה, ששותף עד כה בתשעה משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully