וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד משוכנעת ב-100 אחוז שתצליח להחזיר את ז'וזה מוריניו"

ב"טלגרף" טוענים ש"המיוחד" יעדיף לחזור בקיץ, ולא כעת: "כבר נוצר קשר עם ריאל". בספרד דווח שפרס פנה לזידאן, שסירב לשוב מיידית

עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- פלורנטינו פרס פנה לזינדין זידאן וביקש ממנו לשוב לריאל מדריד באופן מיידי. זיזו סירב, אך עשוי לשקול קאמבק בקיץ.

- באנגליה, בינתיים, טוענים שחזרתו של ז'וזה מוריניו לברנבאו כמעט מובטחת.

- הנשיא עזב את הברנבאו רק בשתיים בלילה אמש, אחרי סדרה של פגישות, בין היתר עם סולארי. גם אלגרי, קלופ ופוצ'טינו על הכוונת.

- צ'אבי אלונסו וראול לא יכולים להחליף את סולארי לעת עתה, משום שאינם מורשים לאמן קבוצה בוגרת מהליגה העליונה.

- נשיא הקבוצה לשעבר רמון קלדרון חושש מחזרת מוריניו לברנבאו: "הוא לא מה שהקהל רוצה לראות".

- ויש גם הפסד כספי גדול.

seperator

האם התבוסה אתמול (שלישי) של ריאל מדריד 4:1 בבית לאייאקס וההדחה הכואבת מליגת האלופות תגרום לחילוף מאמנים מפתיע ביותר? ב"חוגנס" הספרדי פורסם היום כי בהנהלת הקבוצה החליטו שסנטיאגו סולארי לא יאמן את הבלאנקוס במשחק הליגה הבא נגד ויאדוליד ביום ראשון. למעשה, נטען שמבחינת ההנהלה, המאמן סיים את תפקידו וכעת הם מנסים למצוא במהירות מאמן אחר שיעמוד על הקווים לפחות עד תום העונה. פלורנטינו פרס, כבר שוחח בטלפון עם המאמן לשעבר זינדין זידאן וביקש ממנו לשוב למועדון באופן מיידי. כזכור, הצרפתי עזב במאי האחרון את אלופת אירופה אחרי שהוליך אותה לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, כמו גם אליפות, גביע, ותארים נוספים כמו הסופרקאפ האירופי ואליפות העולם למועדונים. מסתמן כי כרגע זידאן סירב לחזור באופן מיידי, אבל הוא יהיה מוכן לשקול את האפשרות לעשות זאת ביוני, לקראת העונה הבאה.

במדריד מתכוונים לתת למאמן העתידי פנקס צ'קים פתוח ושליטה אבסולוטית על הסגל ועל עתיד המועדון. אם הבלאנקוס לא יצליחו להחזיר את זידאן לקבוצה, התכנית "לה סקסטה" מדווחת שהם צפויים לפנות לאקס אחר שלהם, ז'וזה מוריניו. הפורטוגלי כאמור חסר קבוצה אחרי שעזב את מנצ'סטר יונייטד בדצמבר. ב"טלגרף" הבריטי נטען הערב כי "ריאל מדריד משוכנעת כמעט ב-100 אחוז שתצליח להחזיר את מוריניו. נראה שהקמפיין של ז'וזה צובר תאוצה, וגם הוא נחוש לבצע קאמבק".

עם זאת, על פי הדיווח בבריטניה, מוריניו יעדיף שלא לקחת על עצמו את התפקיד בשלב זה, כי אם בסיום העונה. אמש אמר "המיוחד" לטלוויזיה הספרדית: "אני גאה שהאוהדים קראו בשמי, אבל לריאל כבר יש מאמן. לא היה שום קשר ביני ובין המועדון, לא דיברתי עם אף אחד. אלה רק שמועות". על פי "טלגרף", נציגיו של המאמן כבר פנו לאנשי ריאל, בין היתר בשל מערכת היחסים הטובה של מוריניו עם פרס.

עוד בנושא:

ריאל מדריד: וינסיוס סובל מקרע ברצועות הקרסול וגמר את העונה
"השבוע הכי גרוע בהיסטוריה של ריאל מדריד, כישלון המאה"
מוריניו ממשיך בקמפיין הקאמבק: "אשמח לחזור לריאל מדריד"
דני קרבחאל: "איבדנו הכול בשבוע אחד". נאצ'ו: "בסוף, כל המלכים נופלים"

עוד באותו נושא

ריאל מדריד: וינסיוס סובל מקרע ברצועות הקרסול וגמר את העונה

לכתבה המלאה

ואם בפרס עסקינן, הרי שהוא אחד האחרונים שעזבו את הברנבאו אמש, בסביבות שתיים בלילה, אחרי סבב פגישות עם בכירי המועדון. לאחר שנכנס לחדר ההלבשה כדי לדבר עם השחקנים השפופים, ערך פגישה נפרדת עם סולארי, בה נכחו בין היתר גם חוסה אנחל סאנצ'ס, מנהל המועדון, רמון מרטינס, המנהל הספורטיבי, ומספר מנהלים נוספים. "גם ביציעים אמש כבר דובר על פיטורי סולארי", נכתב ב"מארקה", "אבל כרגע אין דמות שיכולה לקחת על עצמה את הקבוצה".

אחת הסיבות לכך היא שראול וצ'אבי אלונסו רשאים לאמן אך ורק את קבוצות הנוער או המילואים לעת עתה. על הפרק במהלך פגישה של בכירי המועדון עלו מספר שמות לעונה הבאה, ביניהם מסימיליאנו אלגרי, מאוריסיו פוצ'טינו, יורגן קלופ ויואכים לב.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
קאמבק מפתיע? ז'וזה מוריניו/רויטרס

אם שואלים את נשיא הקבוצה לשעבר רמון קלדרון, האפשרות של החזרת מוריניו כלל לא צריכה לעמוד על הפרק. "ממש לא", אמר ל-ESPN, "כבר תיארתי בעבר את כמויות הנזק שהוא עשה כאן. הסגנון שלו הוא מה שרוצים בברנבאו, מה שהאוהדים רוצים זה מה שראינו באייאקס. אומץ, אגרסיביות, הרבה מהירות. מוריניו לא עושה את זה".

עם זאת, קלדרון, ששימש כנשיא הבלאנקוס מ-2006 עד 2009, הוסיף: "אני מאמין שהוא יהיה כאן בשנה הבאה, כי הוא המאמן היחיד שהנשיא מכבד, וכי הוא יחיד שמסדר את חדר ההלבשה ודורש משחקניו לעבוד קשה".

אחרי ההדחה הכואבת על ידי אייאקס, לריאל מדריד אין שקט גם בגזרה הפיננסית. הבלאנקוס יחמיצו את התגמול הכספי בסך 45 מיליון יורו, שאותו השיגו בשלוש זכיותיה האחרונות במפעל. זאת בעקבות אי העפלתה לשלב רבע הגמר. התגמול הכספי מורכב כך: 10.5 מיליון יורו עבור עלייה לליגת האלופות, עלייה לחצי הגמר 12 מיליון, 15 מיליון עבור העפלה לגמר ועוד 4 מיליון נוספים לזוכה בתחרות. בנוסף, 3.5 מיליון ניתנים על ההשתתפות בסופר קאפ האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully