וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן הגיש בקשה לתושבות קבע: "להישאר כאן זה הכל בשבילי"

הקשר הוותיק ערך מסיבת עיתונאים. גלבאן: "זו מדינה קטנה עם לב גדול, הילדים שלי כלל לא מכירים את ארגנטינה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

כשבוע אחרי שקיבל היתר עבודה עד סוף עונת הכדורגל, פדרו גלבאן ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה השתתפו גם עורכי דינו, חבר הכנסת יואל רזבוזוב ומשה דמאיו. במסיבת העיתונאים סיפר עורך דינו, תומר ורשה, שהבוקר הוגשה לשר הפנים בקשה לתושבות קבע עבור הכדורגלן הוותיק ומשפחתו.

הארגנטינאי בן ה-33 משחק בישראל מאז 2008, אבל בשנה האחרונה הוא ומשפחתו ניצבו תחת סכנת גירוש אחרי שהתברר שהקבוצות בהן שיחק בשנים האחרונות לא הסדירו עבורו היתר עבודה. גלבאן סיפר בחודשים האחרונים על הקשיים הרבים בהם נתקלה משפחתו ורבים נרתמו לעזרתו. לקראת סוף דצמבר, כשהארגנטינאי עמד על סף גירוש מיידי, איל ברקוביץ' מיהר להחתים אותו בהפועל ראשון לציון. גם המהלך הזה נתקל בקשיים, עד שלפני כמה ימים גלבאן קיבל היתר.


עוד בנושא:

בעקבות הראיון בוואלה! ספורט: עצומה הקוראת למנוע את גירוש גלבאן
משטרת ההגירה הגיעה לביתו של פדרו גלבאן וביקשה שיארוז את חפציו
בקרוב הוא שוב ילבש מדי כדורגל: התקבל היתר העבודה של פדרו גלבאן

הכדורגלן פדרו גלבאן עם בני משפחתו אחרי קבלת היתר העבודה בישראל. יותם רונן
"הילדים שלי כלל לא מכירים את ארגנטינה". גלבאן ומשפחתו/יותם רונן

גלבאן אמר: "קודם כל, אני מאוד שמח לחזור למגרש ולשחק. אני רוצה להודות למשה דמאיו ולמשפחה שלו, לח"כ רזבוזוב ולעורכי הדין שלי. הילדים שלי לא מכירים את ארגנטינה, אנחנו אוהבים את ישראל. אין בי שום כעס על אף אחד, זה הכל בשבילי. זו מדינה קטנה, עם לב גדול".

גלבאן הוסיף: "יכול להיות שהקבוצות בהן שיחקתי לא הכירו לגמרי את החוקים ולכן לא הסדירו את היתר העבודה שלי, אבל אני לא כועס על אף אחד. עברנו תקופה קשה, אבל עכשיו אני יכול לחזור לעבוד ולהביא משכורת הביתה".

משה דמאיו שעמד בראש בני יהודה במשך שנים ארוכות ומסייע לגלבאן, אמר: "אני חושב שתרומתו של פדרו לחברה הישראלית ולכדורגל הישראלי ידועה לכולם, אבל היא תמשיך גם בעתיד. הוא סיים לפני כמה שבועות קורס מאמנים, יש לו יכולת וידע לתרום לדור הצעיר. הוא הגיע לפני 10 שנים ומעולם לא הייתה בעיה איתו - להפך. הילדים שלו חיים פה ומדברים עברית, אני לא רואה שום אפשרות אחרת מלבד שהוא יקבל תושבות קבע".

דמאיו הוסיף: "המון קבוצות בענפים נוספים השיגו תושבות קבע לספורטאים וברגע שהם סיימו את הקריירה, הם עפו מפה. פה מדובר במקרה אחר. פדרו כבר נמצא בשלהי הקריירה, אבל הוא רוצה להישאר בישראל גם אחרי הפרישה ולתרום".

עוד באותו נושא

פדרו גלבאן בראיון בלעדי: "אשתי בוכה כל לילה. זה הורג אותי"

לכתבה המלאה
הכדורגלן פדרו גלבאן עם בני משפחתו אחרי קבלת היתר העבודה בישראל. יותם רונן
גלבאן ועורכי דינו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully