וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן חתם בהפועל ראשון לציון ויוכל להישאר בישראל

24.12.2018 / 16:50

משטרת ההגירה הגיעה לביתו של הארגנטינאי מתוך כוונה לגרש אותו. איל ברקוביץ' החליט לסייע לו וצירף אותו לקבוצה מהלאומית

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

סוף טוב, הכל טוב? איל ברקוביץ' ששמע הבוקר על ההתפתחויות הדרמטיות בגזרת פדרו גלבאן, שוחח עם משה דמאיו שמסייע לקשר והחליט להחתימו בהפועל ראשון לציון. הארגנטינאי אכן חתם בקבוצה מהליגה הלאומית בשעות אחר הצהריים, והוא יקבל אישור שהייה חדש ולא יגורש מישראל.

פדרו גלבאן. קובי אליהו
קיבל הזדמנות חדשה. פדרו גלבאן/קובי אליהו
פדרו גלבאן. קובי אליהו
פדרו גלבאן/קובי אליהו

לחבל ההצלה של ברקוביץ' קדמו כמה שעות מורטות עצבים. משטרת ההגירה הגיעה הבוקר (שני) לביתו של גלבאן במטרה לגרש אותו מידית מהארץ, זאת אחרי שאשרת השהייה שלו תמה. השוטרים התדפקו על דלת ביתו בשעת בוקר מוקדמת, נתנו לו התראה של 15 דקות להתארגן ולהתלוות אליהם ולקחו אותו לנמל התעופה בן גוריון. אשתו שילדה לפני 10 ימים, נותרה בבית עם ארבע בנותיהם ומיררה בבכי מר כשבעלה נלקח על ידי משטרת ההגירה.

משה דמאיו ששימש בעבר כבעלים של בני יהודה ומאוד מקורב לגלבאן, מיהר לערב גורמים בכירים כמו שרת התרבות והספורט מירי רגב ושר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. אחרי שאלו התערבו, ניתנה לגלבאן ארכה של 30 יום בישראל כדי להסדיר את עזיבתו. ברקוביץ' שלמד מכלי התקשורת על ההתפתחויות, מיהר ליצור קשר עם דמאיו והציע לו לצרף את גלבאן להפועל ראשון לציון - דבר שכמובן יסייע לו להימנע מגירוש.

משה דמאיו אמר: "היום בבוקר רשות ההגירה הגיעה לביתו של פדרו עם צו גירוש לו, לילדים ולאישה. חוויה לא נעימה, הילדות שלו נולדו פה בארץ ורק לפני שבועיים נולדה הקטנה. אני שמח שבסופו של דבר רשות ההגירה ומחלקת האכיפה היו הומנים ומתחשבים והצלחנו לשחרר אותו. עכשיו אנחנו צריכים לפעול על פי ההנחיות שלהם על מנת להסדיר את שהותו בארץ. פדרו לא עשה שום עבירה. במהלך המעברים שלו בין קבוצות לקבוצות פה בארץ, נעשתה טעות ברישום שלו על ידי קבוצות שהיו צריכות להסדיר את מעמדו. מכורח העניין, היום הוא סובל".

עוד בנושא:

גלבאן: "אני יותר ישראלי מהרבה אחרים, אבל לאף אחד לא אכפת"
בעקבות הראיון בוואלה! ספורט: עצומה הקוראת למנוע את גירוש פדרו גלבאן
סוגרים את 2018 בספורט העולמי - כל הכתבות

עוד באותו נושא

פדרו גלבאן בראיון בלעדי: "אשתי בוכה כל לילה. זה הורג אותי"

לכתבה המלאה
פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב עם משפחתו. ברני ארדוב
סצנה קורעת לב. משפחת גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully