וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ההגירה הגיעה לביתו של פדרו גלבאן וביקשה שיארוז את חפציו

מהומה התפתחה בדירת הכדורגלן הממתין לאשרת עבודה. גלבאן התבשר שעליו לארוז לקראת אפשרות של גירוש, ולאחר רגעי דרמה ושיחות טלפון, עזבו שוטרי ההגירה עד ששר הפנים אריה דרעי יטפל בנושא

צילום מסך

משטרת ההגירה הגיעה הבוקר (שני) בשעה 8:00 לדירתו של הכדורגלן פדרו גלבאן, שם נאמר לו ולרעייתו לארוז את חפציהם לקראת אפשרות של גירוש מהארץ. במקום התפתחה מהומה קטנה, כאשר גלבאן נלחץ מאוד ורעייתו, שנמצאת בהריון, לצידו. גם שכנים שהיו בבניין ניסו להתערב.

בשלב הזה טלפן גלבאן לאנשים בכדורגל הישראלי איתם הוא מצוי בקשר וביקש מהם להתערב בשבילו בדחיפות, על מנת שלא יגורש מהארץ. אחרי דרמה לא קטנה ומספר שיחות טלפון, נאמר לנציגים של משטרת ההגירה לעזוב את הדירה עד ששר הפנים אריה דרעי יטפל בנושא באופן אישי ויבדוק האם יש מקום לקבל את בקשת גלבאן לאשרת עבודה.

כזכור, השחקן נמצא בבעיה משום שהוא מעל חמש שנים בישראל ובמשך כשנה הפועל תל אביב ובני יהודה לא הוציאו עבורו אשרת עבודה. מאחר וגלבאן נפל בין הכיסאות, ביקש מוועדה מיוחדת להנפיק עבורו את האשרה, אבל בחודש אפריל, לאחר התכנסות הוועדה, נקבע כי לא יקבל אותה ולכן כרגע הוא נמצא על תקן של מועמד לגירוש. שרת התרבות והספורט מירי רגב ניסתה לפעול על מנת לסייע לו, וכך גם שרים אחרים שנמצאים בקשר עם גורמים בהתאחדות לכדורגל.

עוד בנושא:

פדרו גלבאן בראיון בלעדי: "אשתי בוכה כל לילה. זה הורג אותי"
מירי רגב שלחה מכתב תמיכה בפדרו גלבאן לשר הפנים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בעיצומו של מצב קשה. גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully