וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב שלחה מכתב תמיכה בפדרו גלבאן לשר הפנים

אחרי המתנה של שבועות ארוכים, פרסמה שרת הספורט את מכתב ההמלצה לו חיכו במשרד הפנים, על מנת לסייע למנוע את גירושו של הכדורגלן הארגנטינאי מישראל: "סמל למקצוענות ומצויינות"

קובי אליהו

אחרי המתנה של שבועות ארוכים להתערבות מצד שרת הספורט בפרשת פדרו גלבאן, פרסמה היום (ראשון) מירי רגב מכתב תמיכה בכדורגלן הארגנטינאי המועמד לגירוש מישראל. כזכור, אחרי פרסום הראיון עמו בוואלה! ספורט נפתחה עצומה נגד גירושו של גלבאן, ולאחר מכן הבטיחו במשרד הספורט שכשרגב תחזור מחופשה פרטית היא תספק לגלבאן את ההמלצה האישית לה הוא זקוק כדי לעצור את הליך הגירוש.

במכתב נכתב: "בקבוצות הבכירות ביותר מזה כעשור משחק פדרו גלבאן בליגת העל ובליגה הלאומית בישראל. גלבאן מהווה סמל למקצוענות ומצויינות בענף הכדורגל ומחזיק בתואר מלך השערים מבין השחקנים הזרים ששיחקו בישראל מאז ומתמיד.

"לגלבאן תרומה משמעותית הן בזירה המקצועית אל מול חבריו לקבוצה, מול האוהדים והן בזירה הבינלאומית כשחקן הנמנע על קבוצה ישראלית ומייצגה נאמנה. בנוסף על האמור לעיל, גלבאן שם דגש גם על תרומה לקהילה כחלק ממעמדו כשחקן מוביל, ונוהג לבקר ילדים חולים במרכזים הרפואיים השונים בארץ, זאת מעבר לפעילות הקבוצה במסגרת הקשר עם הקהילה. לאור האמור לעיל, אודה למעורבותך בהסדרת שהותו בישראל. מאחר וליגת העל הישראלית נפתחת בסוף השבוע הקרוב, אבקש את טיפולך המהיר".

עוד בנושא

הראיון הבלעדי עם פדרו גלבאן: "אשתי בוכה כל לילה, זה הורג אותי"
בעקבות הראיון בוואלה! ספורט: עצומה למניעת גירוש פדרו גלבאן
במשרד הפנים רק חיכו להתערבות של מירי רגב

פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יישאר בארץ? פדרו גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully