וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חושף את השיחה עם קיירי אירווינג: "אוהב אותו, אוהב אצלו הכל"

לברון סיפר כיצד אירווינג התקשר להתנצל בפניו, הבהיר מה הוא חושב על ההשוואות בינו למייקל ג'ורדן וזאיון וויליאמסון, והתייחס לתוכניות העתיד להיות בעלים של קבוצת NBA: "יש לי המון ידע על המשחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

לברון ג'יימס מתארח בשארלוט, הבית הנוכחי של מייקל ג'ורדן, וב-NBA מתקשים שלא להיכנס להשוואות בין שניים מהכוכבים הגדולים של המשחק. שארלוט מארחת את סוף שבוע האולסטאר, ורוחו של ג'ורדן, הבעלים של הבובקאטס, מרחפת בכל פינה. לברון נשאל על דברים שאמר בעבר, על כך שהוא חולם גם הוא להיות בעתיד בעלים של קבוצה (כמו ג'ורדן), ואמר ש"זו שאיפה, לא חלום".

יש לציין כי יהיה ללברון הרבה יותר קשה לקנות קבוצה, כי ג'ורדן עשה עסקה מדהימה, חד פעמית, כשקנה את הבובקאטס השקועים בחובות בכמה עשרות מיליוני דולרים, והיום הקבוצה שווה כ-1.3 מיליארד דולר. הונו של לברון ג'יימס מוערך ב-450 מיליון דולר (בינתיים), ובקצב שהערך של הקבוצות בליגה עולה (קבוצה ממוצעת שווה 1.9 מיליארד דולר), יהיה לו קשה להשלים עסקה שכזו.

אבל לברון בהחלט רואה את העתיד שלו בכדורסל. "אני מאמין שאם ארצה בכך, אוכל להיות בעלים של קבוצה, או חלק מבעלות", אמר ג'יימס, "אני יודע שיש לי המון ידע על המשחק, ואני לא רוצה ברגע שאפסיק לשחק פשוט להתרחק ולוותר על המשחק. ארצה כמובן להיות עם הבנים שלי, כי גם הם יהיו שחקנים... אבל אם אוכל לחזור לליגה בכל צורה שהיא, ואוכל להמשיך לעשות אותה גדולה כפי שהיא היום, זה יהיה נהדר...

"זו תצטרך להיות התאמה נכונה, בעיר הנכונה, במצב הנכון. זה לא חלום שלי, זו שאיפה. בוא נראה אם זה יקרה. כרגע אני מתרכז בכדורסל, יש לי עוד הרבה מה לתת על המגרש, יש לי עוד הרבה שנים במדי הלייקרס. אני מקווה להיות כאן ולענות על שאלות כשחקן עוד הרבה זמן".

עוד בנושא
אנתוני דייויס מבהיר: אין לי "רשימה", גם בוסטון מועמדת
שבוע האולסטאר החל: קוזמה סחף את הכוכבים העולים האמריקאים לניצחון
ניו אורלינס פליקנס פיטרה את הג'נרל מנג'ר דל דמפס
אל תאשימו את הבוגי: דמרקוס קאזינס החזיר את גולדן סטייט למוד דורסני

לברון ג'יימס. רויטרס
כמו תמיד, במרכז העניינים. לברון/רויטרס

כרגע לברון מדורג חמישי בקלעי כל הזמנים עם 32,082 נקודות, והוא רחוק רק 210 נקודות מג'ורדן. איך ירגיש כשזה יקרה, כשיעבור ברשימה את הגדול מכולם, אליל נעוריו? "אני לא רוצה לדבר על העתיד, אבל דבר אחד אני יודע: בכל פעם שאני מוזכר לצד הגדולים, אם לא הגדול ביותר ששיחק את המשחק, זה מטורף עבורי. זה באמת ככה. מטורף מבחינתי שאני מוזכר לצד כמה מהגדולים ביותר. אתם מדברים פה על MJ, שזה שחקן שהערצתי ותמיד האמנתי שהוא הגדול מכולם. זה פשוט מגניב מאוד, ואני לא יודע איך הצלחתי לעשות את זה".

כעת יש כבר מי שמשווה את לברון לצעיר חדש, לכוכב העולה, למי שמוגדר כדבר הבא - זאיון וויליאמסון מאוניברסיטת דיוק. "אני חושב שההשוואות האלה לא ייגמרו אף פעם", טוען לברון, "אני אף פעם לא מרים את האף, אין לי בעיה עם ההשוואה לזאיון, אני חושב שזה נהדר. כולם רואים את האתלטיות שלו, את היכולת שלו לנתר, זה מדהים. זה מרשים מה ששחקן בגודל שלו עושה, המהירות שלו, הזריזות, ובנוסף להכל, נראה שהוא פשוט ילד טוב".

כמו כן, לברון, שהיה מוקף בעשרות עיתונאים בשארלוט וזכה להתעניינות עצומה, כמו תמיד, נשאל גם על יחסיו עם קיירי אירווינג, חברו לשעבר לקבוצה בקליבלנד. כזכור, אחרי שהשניים זכו יחד באליפות בלתי נשכחת עם הקאבס, עונה לאחר מכן אירווינג הצהיר שהוא רוצה לעזוב כי הרגיש שהוא חוסה תחת צלו של לברון. אחרי מתיחות בין השניים, לאחרונה אירווינג חשף שהתקשר לג'יימס על מנת ללבן את העניינים ביניהם לאור הפרידה הצורמת. ג'יימס, מנגד, הבהיר שאירווינג התקשר אליו על מנת להתנצל בפניו.

"אני חושב שתמיד אהבתי את קיירי, עוד מלפני שפגשתי אותו, ואחר כך כשהפכתי לחברו לקבוצה, ועד עכשיו", אמר לברון, "אז שיחת הטלפון ממנו, יותר מאשר בשבילי, היא הראתה את ההתפתחות שלו... צריך להיות גבר אמיתי ובנאדם חזק, אדם אמיתי שיודע מי הוא, כדי לעשות שיחה כזאת, כדי לזהות את הטעות שלך או להבין בטעות, ואז להתמודד איתה, ואז שתהיה לך את היכולת להתנצל, או להגיד - 'באותו הרגע, חשבתי שאני מוכן לאיזשהו צעד, אבל לא באמת הייתי'... אני לא באמת רוצה לדבר על זה יותר מדי, כי זה לא עניין של כולם. אני אוהב את קיירי, אני אוהב הכל אצל קיירי".

עוד באותו נושא

קארים ופיפן מתווכחים: מי יותר גדול - לברון או ג'ורדן?

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, קיירי אירווינג. רויטרס
מישהו מהם ישחק עם לברון בעונה הבאה? דוראנט ואירווינג מתאמנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully