וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס מבהיר: אין לי "רשימה", גם בוסטון מועמדת

הסנטר טוען: "גודל השוק לא משנה לי". לברון מהלל את זאיון וויליאמסון וטוען שישחק עוד "המון שנים", ווסטברוק לא מחכה לאמביד

עריכת וידאו: מתן חדד

אנתוני דייויס, הסנטר המבוקש של ניו אורלינס, הבהיר היום (שבת) שגם בוסטון סלטיקס היא אופציה ריאלית עבורו, ושהוא לא פוסל מעבר אליה בקיץ הקרוב. דייויס שוחח עם התקשורת במהלך סוף שבוע האולסטאר, ואישר שהרשימה שפורסמה על הקבוצות המועדפות עליו - מילווקי באקס, לוס אנג'לס לייקרס, לוס אנג'לס קליפרס וניו יורק ניקס - היא "נכונה", כדבריו. כשנשאל על בוסטון סלטיקס, הוא הבהיר שגם היא מועמדת.

"מעולם לא אמרתי שבוסטון לא ברשימה שלי", אמר דייויס לכתבים, ובהמשך חזר על זה שוב. אחר כך דייויס אמר ש"כל 29 הקבוצות האחרות ברשימה שלי... אין לי יעד מועדף, אני רק רוצה לנצח. לא אכפת לי שוק גדול או שוק קטן, כל קבוצה שאעבור אליה בטרייד, אקווה לטוב, ואז אהפוך לשחקן חופשי, ונראה מה קורה". כשנשאל ספציפית על ניו יורק השיב: "מועדון גדול, הם משחקים בגארדן, יופי של עיר, אבל גם מילווקי היתה ברשימה שלי. לא אכפת לי כמה גדול השוק".

כזכור, דייויס דרש בחודש שעבר טרייד ולעזוב את הפליקנס, כך הצהיר סוכנו ריץ' פול. הוא הודיע לפליקנס שלא יחתום על הארכת חוזה בקיץ, ואם לא יעבור בטרייד בקיץ, יעזוב כשחקן חופשי. על פי כל ההערכות דייויס הודיע על רצונו לעזוב כחלק מניסיון לעבור ללייקרס ולהצטרף ללברון ג'יימס, אבל הניסיון של הלייקרס להשלים עליו טרייד כשל.

הסלטיקס לא נחשבו אופציה ריאלית, גם בגלל שאביו של דייויס אמר שהוא לא מוכן שהבן שלו ישחק בבוסטון (בגלל ההתנהגות שלהם לאייזיאה תומאס), וגם בגלל שהסלטיקס לא יכולים לעשות טרייד על דייויס עד ה-1 ביולי, כשקיירי אירווינג יהפוך לשחקן חופשי, וזאת בגלל "חוק רוז", שלא מאפשר בקבוצה שני שחקנים בחוזה עם תנאים מיוחדים. עם זאת, היום דייויס הבהיר שהסלטיקס הם כן אופציה, והצית את הדמיון של אוהדי הקבוצה.

דייויס אף הבהיר שלמרות המתיחות בינו לבין הנהלת הקבוצה, הוא מתכוון לשחק עד תום העונה, אחרי שהפליקנס לכאורה תכננו להושיב אותו בחוץ, מחשש ש"הנכס" שלהם ייפצע. הליגה איימה שעל כל משחק שבו דייויס יישב בחוץ, הפליקנס ייקנסו ב-100 אלף דולר.

עוד מהאולסטאר

לברון ג'יימס נשאל על סנסציית המכללות זאיון וויליאמסון ואמר: "אני מעדיף לא להשוות בינינו. את האתלטיות שלו כולנו ראינו, היכולת שלו לקפוץ הרבה מעל הטבעת מדהימה. גם המהירות שלו והגמישות זה דבר מדהים, והוא נראה כמו ילד נהדר. אני אוהב הכל אצלו, למרות שאף פעם לא נפגשנו".

על האפשרות שירכוש קבוצת NBA עם תום קריירת המשחק שלו אמר קינג ג'יימס: "אני לא חושב על זה ביום-יום, אני מאמין שאוכל לעשות את זה. תצטרך להיות התאמה, העיר הנכונה, המצב הנכון. זה לא חלום, אולי שאיפה. נראה מה יקרה, אבל נותרו לי עוד הרבה, המון של שנים משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קווין דוראנט מעדיף שלא לדבר על עתידו

ראסל ווסטברוק לא ממש מחבב את ג'ואל אמביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully