וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האולסטאר החל: קוזמה סחף את הכוכבים העולים האמריקאים לניצחון

חגיגת האולסטאר בשארלוט נפתחה עם ניצחון נבחרת הכוכבים העולים של ארה"ב על נבחרת הכוכבים הזרים 144:161. שחקן הלייקרס הצטיין עם 35 נק', ג'ייסון טייטום הוסיף 30. בן סימונס הצטיין מנגד

עריכת וידאו: מתן חדד

שבוע האולסטאר יצא הלילה (בין שישי לשבת) לדרך בשארלוט עם המשחק המקדים שבו נבחרת הכוכבים העולים האמריקאית ניצחה את נבחרות הכוכבים הזרים 144:161 במשחק שכמיטב המסורת סיפק מעט הגנות והרבה מאוד שואו טיים לקהל שהגיע.

לברון ג'יימס יוביל בליל ראשון את הקבוצה שלו שתפגוש את הקבוצה של יאניס אנטטוקומפו במשחק שיעמוד במוקד שבוע האולסטאר, אבל הלילה הוא ראה את חברו לקבוצה קייל קוזמה גורף את תואר ה-MVP וסוחף את האמריקאים לניצחון עם 35 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קוזמה, שרושם העונה ממוצעים של 19.1 נקודות ו-5.6 ריבאונדים במדי הלייקרס, שבר את שיא המועדון לנקודות במשחק הכוכבים העולים כשהוא עוקף את קובי בריאנט.

קייל קוזמה. רויטרס
יש עתיד בלייקרס גם אחרי לברון ג'יימס. קייל קוזמה מניף את תואר ה-MVP/רויטרס

עוד שחקן שצפוי להוביל את הליגה הזו בשנים הבאות הוא ג'ייסון טייטום מבוסטון שהוסיף 30 נקודות, טריי יאנג הרוקי של אטלנטה תרם 25 מהספסל והוכיח שהוא מוכן לתחרות ההטבעות עם דאנק אדיר ב-360 מעלות במהלך הרבע השלישי.

אבל היתה גם קבוצה מהצד השני שהבליטה מעל כולם את בן סימונס. הרכז האוסטרלי של פילדלפיה נתן עוד הצצה ליכולות המג'יק ג'ונסוניות שלו עם 28 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים כשהוא קולע 14 מתוך 17 הזריקות שהוא לוקח. לאורי מרקאנן הפיני של שיקגי תרם 21 ודיאנדרה אייטון הרוקי של פיניקס הוסיף 15 לצד המפסיד. לוקה דונצ'יץ', השם הכי גדול ומסקרן בקבוצה הזו הסתפק ב-13 נקודות, 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

שבוע האולסטאר יימשך הלילה עם תחרות הכישורים, השלשות ותחרות ההטבעות. המשחק המרכזי שבו הקבוצה של לברון תפגוש את הקבוצה של יאניס ייערך ביום ראשון ויהווה את שיאה של חגיגת האולסטאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לוקה דונצ'יץ'. AP
סיפק את מיטב הרפרטואר שלו. לוקה דונצ'יץ'/AP
לאורי מרקאנן. רויטרס
הראה מה הוא יודע. לאורי מרקאנן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully