וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון הוצג: "השחקנים באוקראינה הרבה יותר קשוחים מבישראל, אני צריך להתחזק פיזית"

קשרה הצעיר של נבחרת ישראל הוצג בשחטאר דונייצק: "כל האנשים בישראל יתחילו לעקוב אחרי שחטאר, המאמן כבר דיבר איתי לגבי העמדה שהוא רוצה שאשחק בה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחר הצהריים (שלישי) הוצג מנור סולומון, הרכש הטרי של שחטאר דונייצק בחלון העברות האחרון. הקשר הישראלי המוכשר נשאל על ידי התקשורת המקומית לגבי המעבר מן הליגה הישראלית לליגה האוקראינית והסביר על ההבדלים ביניהן, ובנוסף סיפר קצת על עצמו ושאיפותיו באלופה האוקראינית.

"אני מאוד שמח מהמעבר", אמר סולומון. "כל האנשים בישראל יתחילו לעקוב אחרי שחטאר ולהתעניין בי ובקבוצה. כמו שאתם יודעים אני נמצא עם הקבוצה רק כחודש ואני עדיין לומד את המערכת ורוצה מאוד להצליח. המאמן כבר דיבר איתי לגבי העמדה שהוא רוצה שאני אשחק בה ועשינו תיאום ציפיות". סולומון סיפר למה הוא בחר במספר 19: "זה לא בגלל הגיל שלי אלא בגלל שזהו המספר שאיתו ליאו מסי התחיל לשחק בברצלונה".

עוד בנושא

מאמן שחטאר: "סולומון מבין באופן מושלם מה לעשות על המגרש"
מנור סולומון: "אני עוזב למקום מטורף, הסכומים היום קצת לא הגיוניים"
"אני שווה שישה מיליון יורו? מה? למה?!'": מנור סולומון בראיון ל-"פודיום"
קר שם בחוץ: האתגרים העומדים בפני סולומון בשחטאר דונייצק

על העובדה שהוא ישתתף לראשונה במפעל אירופי הצטנע ואמר: "אני שמח מאוד להשתתף במפעל כמו הליגה האירופית כבר בגיל 19. יש לי קצת ניסיון בינלאומי בזכות ההופעות בנבחרות ישראל, הצעירה והבוגרת. אני ללא ספק צריך להתחזק פיזית כי השחקנים פה הרבה יותר חזקים מאשר הליגה בישראל".

בנוסף נשאל הכישרון הצעיר על תחביביו והוסיף: "אני אוהב לצפות בכדורסל וטניס אבל רוב תשומת הלב שלי והאהבה הגדולה מופנית לכדורגל. תמיד רציתי להיות שחקן כדורגל למרות שהתחלתי לשחק בשלושת הענפים". לסיום, נתן סולומון את דעתו לגבי הפייבוריטית לזכייה בליגת האלופות וטען שזו תהיה הקבוצה של אליל נעוריו, ברצלונה.

עוד באותו נושא

בדונייצק מתלהבים מסולומון, מאמן שחטאר פונסקה: "איכותי וטכני"

לכתבה המלאה

צפו בסולומון כובש במשחק אימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully