וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדונייצק מתלהבים מסולומון, מאמן שחטאר פונסקה: "איכותי וטכני"

הפורטוגלי פירגן לישראלי שכבש ובישל במשחק אימון, אבל גם ניסה לצנן את ההתלהבות: "מוקדם לשפוט אותו. הוא צעיר וצריך להתאקלם"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנור סולומון רשם היום (חמישי) שער בכורה במדי שחטאר דונייצק. כן, אמנם מדובר במשחק אימון בלבד, ובכל זאת - הישראלי הרשים עם טיל לחיבורים בדקה ה-84 ואף הוסיף בישול ללארי קאיודה, ב-0:3 על לך פוזנן הפולנית. את כל זה הספיק לעשות הישראלי בן ה-19 לאחר שעלה מהספסל בדקה ה-74.

סולומון אמר לאתר הרשמי של שחטאר: "אני מרוצה מהשער והבישול, אבל הכי חשוב זה שניצחנו. היה מזג אוויר לא קל ומגרש שקשה לשחק עליו, אבל הצלחנו לנצח. לא קל להסתגל לטקטיקה של שחטאר, אבל צוות האימון עוזר לי. זאת הפעם הראשונה ששיחקתי פעמיים באותו יום. זה קשה, אבל זה עוזר. במשחק הראשון התרגלתי לסגנון המשחק, בשני כבר היה לי קל יותר. אלו היו משחקי אימון טובים, ועכשיו נמשיך לעבוד ולהתאמן".

מאמן שחטאר, פאולו פונסקה, דיבר על ההתלהבות הרבה של אנשי התקשורת והאוהדים מסולומון וניסה להרגיע: "הוא איתנו רק שלושה ימים, זה עדיין מוקדם לשפוט אותו לכאן או לכאן. הוא בא לכאן כדי ללמוד, מרגישים את זה. הוא עדיין מנסה ללמוד איך הקבוצה משחקת. אנחנו מודעים לאיכות הרבה שלו, הוא גם מאוד טכני. הוא צעיר, צריך לתת לו זמן להתאקלם".

עוד בנושא:

מנור סולומון: "אני עוזב למקום מטורף, הסכומים היום קצת לא הגיוניים"
"כשאומרים לי 'אתה שווה שישה מיליון יורו', אני אומר 'מה? למה?!'": מנור סולומון בראיון ל-"פודיום"
ועכשיו לעבודה: האתגרים העומדים בפני מנור סולומון בשחטאר דונייצק

צפו בשער

ובבישול לקאיודה

היה זה משחק האימון השני של שחטאר היום. הבוקר, בראשון, פתח סולומון לראשונה בהרכב וסייע לנצח 1:2 את הוברו הדנית. סלומון הצטרף השבוע לחבריו במחנה האימונים בטורקיה אותו עורכת הקבוצה האוקראינית, שהליגה המקומית שלה נמצאת בפגרה, לקראת משחקה מול איינטרכט פרנקפורט בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית בעוד שבועיים.

סלומון בן ה-19, שנרכש ב-6 מיליון יורו ממכבי פתח תקוה, שיחק 69 דקות לפני שהוחלף במצב של 0:0. לאחר מכן ספגו הכתומים שער מפתיע, לפני שהמחליף של סלומון ויקטור קובלנקו כבש ואיזן, וג'וניור מוראס השלים את המהפך בדקה ה-90.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. האתר הרשמי של שחטאר דונייצק, אתר רשמי
מבחן ראשון. מנור סולומון הבוקר/אתר רשמי, האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully