וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "אני עוזב למקום מטורף, הסכומים היום קצת לא הגיוניים"

22.1.2019 / 13:25

שחקן הנבחרת דיבר על המעבר לשחטאר. הרצוג: "בבית אפשר לנצח כל נבחרת". רוטנשטיינר: "אם נשתפר בהגנה, יהיה סיכוי מצוין"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר הקמפיין המעודד בליגת האומות, ערכה היום (שלישי) נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020, במהלך תפגוש בבית 7 את פולין, אוסטריה, סלובניה, לטביה ומקדוניה. משחק הפתיחה ייערך בעוד חודשיים, בבית מול הסלובנים.

"יהיה בית קשה", אמר המאמן הלאומי אנדי הרצוג. "יהיה מוזר לשחק מול אוסטריה כאוסטרי. זה בית בו כל נבחרת יכולה להוציא תוצאה טובה מול כל נבחרת אחרת. הוכחנו מול אלבניה וסקוטלנד שאנחנו מסוגלים לשחק טוב מאוד ויכולים לנצח כל משחק בבית שלנו. אני מקווה שהשחקנים יהיו בכושר שיא במרץ ושנשיג תוצאות טובות. אם נעשה עבודה טובה, נוכל לנצח כל נבחרת. אם נהיה ממוצעים, יהיה קשה לנצח".

עוד בנושא:

שוער סביליה: "אני מכיר את מונס דאבור, הוא יהיה טוב מאוד כאן"
מכבי חיפה הודיעה כי אלון חרזי שב למועדון, ישמש כסקאוט ראשי
הפועל באר שבע: נסגרה העברתו של דיא סבע לליגה הסינית
הפועל תל אביב מאוכזבת: "היה נראה ששחקנים זלזלו, מי אנחנו שנבוא ככה?"

שחקני נבחרת ישראל דור פרץ, שרן ייני, מנור סולומון. שלומי גבאי
התרגשות רבה. סולומון לצד ייני ופרץ/שלומי גבאי

מנור סולומון, הדמות המעניינת ביותר ביום הפתוח לתקשורת, אמר: "מרגש, אני עוזב למועדון גדול, למקום בו אוכל ללמוד ולהתפתח ואני מחכה לזה כבר. כשבוחנים את שחטאר לעומק מבינים עד כמה המועדון הזה גדול. זה מקום מטורף, מקום בו אתה יכול להראות את עצמך. יש עלי ציפיות כבר מהרגע שעליתי לבוגרים, אני מנסה לא להתייחס לסכומים, זה לא כל כך מעניין אותי. הסכומים היום מטורפים וקצת לא הגיוניים. אני לא חושב שאהיה השחקן המוביל בנבחרת, אני עוד שחקן ואני בא לעזור. בדקות שיתנו לי אנסה להוכיח שאני מספיק טוב להיות פה, מקווה לשחק כמה שיותר".

עוד באותו נושא

"כשאומרים לי 'אתה שווה שישה מיליון יורו', אני אומר 'מה? למה?!'": מנור סולומון בראיון ל-"פודיום"

לכתבה המלאה

שרן ייני אמר: "תמיד מרגש לפתוח קמפיין, תמיד בהתחלה הקמפיין חיובי ואז רואים לאן הוא מתפתח. נבוא להיאבק, להילחם, להראות מחויבות לקהל. אני מניח שיהיה כיף להילחם ביחד. יש תחושה אחרת, לנצח עם הנבחרת זו תחושה שונה קצת, כל המדינה איתך. אי מקווה שנייצר את התחושה הזו כמה שיותר. הנבחרות מהדרג הראשון והשני מעל הרמה שלנו, בפער די גדול, לא משנה את מי מקבלים. בדרגים הנמוכים הנבחרות ברמה גבוהה, אני צופה משחקים קשים מאוד".

המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר הוסיף: "הייתי מרוצה מליגת האומות, אבל זה לא מספיק. להבקיע שני שערים בסקוטלנד זה בדרך כלל אמור להיות מספיק כדי לקחת נקודות, אבל יש מקומות ספציפיים בהם אנחנו חייבים להשתפר. אסור לנו לספוג שלושה שערים. אם נעשה את זה ונשתפר בהגנה, תהיה לנו הזדמנות מצוינת. יש לנו בית קשה במוקדמות יורו 2020, זו הגרלה טובה, אני מסכים, אבל היריבות מדרגים 4-6 הכי קשות שיכולנו לקבל. צריך לכבד אותן. זה מצער ששינו זוארץ התפטר, צריך לכבד את ההחלטה הזו והיה לנו שיתוף פעולה נהדר".

וילי רוטנשטיינר עם שרן ייני. שלומי גבאי
אופטימיות זהירה. רוטנשטיינר עם ייני/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully