וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במשא ומתן מתקדם עם עדן בן בסט

22.1.2019 / 14:44

במועדון מנסים להתחזק בשחקן בכיר אחד לפחות בחלון. אם המגעים ייפלו, תישקל מועמדות אופיר מזרחי וסילבסטר. תסכול אחרי ה-1:1 עם אשדוד

צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה קשה בהפועל תל אביב בעקבות ה-1:1 נגד מ.ס אשדוד אמש (שני), לא רק בשל התוצאה אלא גם בשל היכולת הרעה של הקבוצה. המאמן קובי רפואה אמר בסיום כי זה היה המשחק החלש ביותר של הפועל תל אביב בתקופתו ובמועדון הוסיפו: "היה נראה ששחקנים זילזלו קצת באשדוד, מי אנחנו שנבוא ככה?"

האוהדים האדומים חיכו אתמול מחוץ לאיצטדיון באשדוד, מחו כנגד ההנהלה והשחקנים וצעקו להם: "תתביישו שאתם לובשים את החולצה של הפועל, אתם בדרך ללאומית ולא אכפת לכם". חלק מהשחקנים הודו: "אחרי הדרבי היינו במומנטום טוב, היינו חייבים לבוא אחרת למשחק הזה".

חלון ההעברות מתקדם ובמועדון עושים מאמצים להתחזק בשחקן בכיר אחד לפחות. בהפועל תל אביב מאוד היו רוצים להשתחרר מחוזהו של אחמד עאבד אך בשלב זה לא נראה כי יש קבוצה שתקלוט אותו או שאפילו תיקח עליה את שכרו עד לתום העונה. האדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט ואם האופציה תיפול, ישקלו גם את מועמדותם של אופיר מזרחי ממכבי חיפה ויקוב סילבסטר מבית"ר ירושלים. פייסל מוליץ' מנסה להגיע להבנות עם המועדון על מנת להשתחרר סופית ולעבור לקבוצה בחו"ל.

אוראל דגני שהורחק ושי אליאס שסובל ככל הנראה ממתיחה חזקה ייעדרו נגד בני יהודה בשבת.

עוד בנושא:

קובי רפואה: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה, אסור לקבל גולים כאלה"
ליגת העל: מ.ס. אשדוד סיימה ב-1:1 מול הפועל תל אביב

עדן בן בסט שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יחזור להיות חלוץ מוביל? בן בסט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully