וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה, אסור לקבל גולים כאלה"

21.1.2019 / 22:09

מאמן הפועל תל אביב נותר מאוכזב לאחר ה-1:1 באשדוד: "למרות היכולת, המשחק היה אצלנו ביד. התחושות קשות". אלי לוי: "היינו הרבה יותר טובים". אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד השחקנים בסיום

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב פספסה הערב (שני) הזדמנות לפתוח פער של שש נקודות ממ.ס. אשדוד המדורגת אחרונה, כשסיימה מולה ב-1:1 באצטדיון הי"א ורשמה תיקו מספר 12 העונה בליגת העל. קובי רפואה, שחזר לתפקיד המאמן בשבוע שעבר עם 1:1 בדרבי והפסיד להפועל חדרה ביום חמישי בשמינית גמר גביע המדינה, שוב לא ראה ניצחון בעקבות שוויון של ניר ברדע בדקה ה-81. ג'וזף גנדה כבש בדקה ה-59 לזכות הפועל תל אביב, כאשר הקפטנים אוראל דגני (75) וגדי קינדה (79 לאחר יריקה מכוערת לעבר רמזי ספורי וגם דחיפה) ספגו כרטיסים אדומים.

בסיום המשחק עשרות אוהדים של הפועל תל אביב המתינו לשחקנים מחוץ לאצטדיון באשדוד, והביעו את מחאתם על היכולת החלשה של הקבוצה, שכבר שכחה את "ההצלחה" בדרבי ועדיין מסובכת במאבקי התחתית.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
עוד תיקו לאוסף. קובי רפואה/לירון מולדובן

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "זה מאוד מאכזב להוביל במשחק כזה שהוא מבחינתנו כמו משחק עונה. הזהרנו מהמצבים הנייחים, קבוצה במצב שלנו לא יכולה לקבל גולים כאלה. התחושות מאוד קשות, זה מאכזב, אבל אין ברירה אלא להמשיך קדימה. השופט היה פזיז מדי עם הצהוב השני לדגני. למרות שהמשחק התאזן עם האדום שלהם, זה נראה כאילו הם עדיין עם יתרון מספרי. זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, אבל היינו צריכים לשמור על התוצאה בשיניים. זה משחק של 0:1 שהיה אצלנו ביד, ספגנו שער לא מחויב המציאות".

ג'וזף גנדה, לו היה זה שער בכורה העונה: "השער שלי לא הספיק היום, העונה הזו משוגעת. אין לנו יותר מדי מה לעשות, המטרה היחידה עכשיו היא המשחק הבא. אין מה לחשוב יותר מדי על מה שהיה היום. צריך לדעת להתמודד עם הלחץ במועדון כזה, גם כשלא הולך ואנחנו מאכזבים את הקהל. צריך להרים את עצמנו בכל אימון. נעבור על הדברים, נראה מה לא עשינו נכון וכל משחק מעכשיו הוא כמו גמר גביע. אין לנו תירוצים".

אלי לוי, עוזר המאמן שעמד על הקווים של מ.ס. אשדוד בעקבות הרחקתו של יובל נעים: "יש תחושת פספוס גדולה, היינו הרבה יותר טובים. שיחקנו טוב יותר גם בפיגור, הכנסנו שחקני התקפה וגם ב-1:1 תקפנו. אם נשחק באנרגיות האלה ובקצב הזה, בתוספת חיזוק שנקבל, ניראה הרבה יותר טוב ויהיה לנו הרבה מה להציע. אין לי מושג מה קרה עם קינדה, רק ראיתי שקיבל אדום. אם הוא ירק זה לא אתי ולא מכובד. אם זה מה שעשה, אני מצטער בשבילו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד סיימה ב-1:1 מול הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully