וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע סגר בגוואנגז'ו R&F, ימריא ברביעי ויחתום לשלוש שנים

22.1.2019 / 13:47

שחקן הפועל באר שבע התבשר באימון שהעברתו נסגרה, זהבי המליץ עליו לראשי R&F. לוואלה! ספורט נודע שסבע הציג בפני הקבוצה כבר בקיץ את ההצעה מסין. ירוויח כשני מיליון דולר לעונה

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

שחקן הפועל באר שבע דיא סגר סופית את העברתו לליגה הסינית ויחתום לשלוש שנים בגוואנגז'ו R&F, במשכורת של שני מיליון דולר לעונה. מחר (רביעי) יעזוב רשמית את האלופה הישראלית וימריא לבדיקות רפואיות וחתימה בקבוצתו החדשה, שם ישתף פעולה עם ערן זהבי, שהמליץ על שחקן נבחרת ישראל.

יש לציין שמלבד זהבי, לגוואנגז'ו משתייכים גם מוסא דמבלה קשר נבחרת בלגיה שחתם לאחרונה, רנאטיניו הברזילאי ודושקו טושיץ' הסרבי. החוק בסין מאפשר שיתופם של שלושה זרים בלבד כך שייתכן שהברזילאי או הסרבי ישוחררו. כרגע עושה רושם שזהבי יישאר בגוואנגז'ו, אלא אם יקבל הצעה ראויה מאחת הקבוצות הבכירות בסין.

סבע הגיע הבוקר לאימון באר שבע, אך כבר עם תחילתו התבשר שהעסקה נסגרה סופית ועל כן לא לקח בו חלק. לאחר מכן נפרד מחבריו לקבוצה והודיע להם סופית: אני עובר בימים הקרובים לסין. זמן קצר לאחר מכן אישרה באר שבע והודיעה רשמית כי שחררה אותו לכמה ימי התרשמות בליגה הסינית.

כזכור, לסבע יש סעיף שחרור לליגה הסינית והפועל באר שבע צפויה להרוויח כמעט כפול ממה שהשקיעה על השחקן בקיץ. לוואלה! ספורט נודע שכבר בקיץ עם חתימתו, הציג סבע בפני הפועל באר שבע הצעה מהליגה הסינית בנוגע לחודש ינואר, ולכן בבאר שבע אפשרו לו לחתום על סעיף שחרור לסין, דבר שהם לא נוהגים לעשות עם שחקנים אחרים.

עוד בנושא

נתנו לבית"ר פור: הדומיננטיות של מכבי תל אביב
מי לא מחויב? המסר של ניר קלינגר לזרים שנזרקו
הזלזול, התסכול והשינויים: עוד בלגן בהפועל תל אביב

דיא סבע הפועל באר שבע. דני מרון
המעבר מתקרב. דיא סבע/דני מרון

סבע (26), שגדל בבית"ר טוברוק, החל את קריירת הבוגרים שלו במכבי תל אביב ב-2011 אך לא קיבל דקות בצהובים והושאל להפועל באר שבע ולאחר מכן לבני סכנין. אחרי עונה בה לא הצליח לפרוץ גם במדי מכבי פתח תקוה, עבר ב-2014 למכבי נתניה, בה סוף סוף הגשים את הפוטנציאל שלו. ב-2016/17 סייע ליהלומים לשוב לליגת העל עם 18 שערים ואשתקד השתדרג עם 24 כיבושים, בדרך למלכות השערים בליגת העל. בקיץ נמכר להפועל באר שבע תמורת 2.2 מיליון יורו וכבש העונה חמישה שערי ליגה ב-16 הופעות.

עדכון ראשון: 10:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully