וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על אנתוני דייויס: הלייקרס הגישו הצעה משופרת לניו אורלינס

אחרי שדווח ש"מספר קבוצות" הצטרפו למירוץ אחרי הסנטר, הלייקרס הגישו הצעה נוספת כדי להתמודד בתחרות החדשה. מילווקי והקליפרס נכנסו לרשימה, ההצעה של ניו יורק נדחתה

עריכת וידאו: מתן חדד

נמשך הקרב על אנתוני דייויס. נשיא לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון שיפר היום (שני) את ההצעה של הקבוצה של הסנטר של של ניו אורלינס, כשהציע לפליקנס שורה ארוכה של שחקנים צעירים: לונזו בול, ברנדון אינגרם, קייל קוזמה, ולצדם שתי בחירות דראפט ופינוי מקום נוסף בתקרת השכר. על פי הדיווחים בארה"ב, מג'יק והג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, דל דמפס, שוחחו מספר פעמים וצפויים לשוחח שוב.

הפרטים המדויקים עדיין לא ברורים, אבל אין ספק שהלייקרס שיפרו את ההצעה הראשונית, כשהם מבינים שעם כל הכבוד לרצון של דייויס לשחק בלוס אנג'לס וההעדפה שלו לשחק לצד לברון ג'יימס - תהיה ללייקרס תחרות לא קלה, כשלא מעט קבוצות מצטרפות למרדף אחרי הסנטר בן ה-25.

המאבק התקשורתי התחיל מוקדם היום כאשר התפרסם מכיוון הפליקנס שדייויס מוכן לשחק ב"מספר קבוצות". לכן הלייקרס מיהרו לפרסם תגובה משלהם וניסו להשביע את רצונם של הפליקנס, שרוצים בתמורה לנכס (הזמני) שלהם גם שחקנים צעירים טובים בניסיון לבנות קבוצה, גם בחירות דראפט וגם כסף. ב"ל.א טיימס", לדוגמה, נכתב שהלייקרס הציעו את לונזו בול, קייל קוזמה, ברנדון אינגרם, רייג'ון רונדו, לאנס סטיבנסון, מייקל ביזלי ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון. ניו אורלינס תיתן בתמורה את דייויס וסולומון היל.

הלייקרס רוצים להשלים את העסקה עד יום חמישי, המועד האחרון לטריידים, ולכן מגבירים את הלחץ, אבל לא ברור אם יצליחו להשלים את המשימה, כשהפליקנס יודעים שייתכן שבקיץ הם יקבלו עסקה יותר אטרקטיבית. במהלך היום הפליקנס קיבלו מסרים משורה ארוכה של קבוצות שירצו לקיים איתה עסקה, כשהצדדים לכאורה מחפשים להחתים את דייויס על חוזה ארוך טווח. בין הקבוצות המעוניינות בשחקן מוזכרות מילווקי ולוס אנג'לס קליפרס, בין השאר, אך לא ברור אם יש להן מה להציע. ניו יורק כבר הציעה לפליקנס את קריסטפס פורזינגיס (לפני שהוא עבר לדאלאס), בהצעה שנדחתה.

בוסטון גם מוזכרת כמועמדת, על אף שתוכל להגיש הצעה רק בקיץ, לנוכח מעמדו של החוזה הנוכחי של קיירי אירווינג. אביו של דייויס הצהיר שלא ירצה שהבן שלו יחתום בבוסטון, אבל בסלטיקס מאמינים באפשרות שיצטרף. כך או כך, בימים הקרובים יימשכו השיחות, הדיווחים, ההדלפות המכוונות והלחצים הגדולים בתקשורת ומאחורי הקלעים.

עוד בנושא
פצצה מתקתקת: הלייקרס ולברון ג'יימס הגיעו לפרשת דרכים מוקדם מהצפוי
טורונטו "הסוס השחור" במאבק על אנתוני דייויס, לברון "במקום טוב" עם קיירי
סוער בלייקרס: "עימות חם" בחדר ההלבשה בין לוק וולטון לשחקנים הוותיקים
הלייקרס הגישו הצעה ראשונה לניו אורלינס על דייויס: "זה לא רציני עדיין"

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
קרב תקשורתי. דייויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully