וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו "הסוס השחור" במאבק על אנתוני דייויס, לברון "במקום טוב" עם קיירי

ניו אורלינס לא מתלהבת מההצעות של הלייקרס למרות הרצון של AD לחבור ללברון, בארה"ב בטוחים: הראפטורס יכולים להפתיע. וגם: ההצעה המקורית של שאקיל והרמיזה של ג'יימס לאירווינג

עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה ימים נותרו עד לפקיעת חלון הטריידים ב-NBA, וכמובן שהכל מתנקז לעבר שחקן אחד, אנתוני דייויס. כוכב ניו אורלינס הבהיר לא מכבר שהקבוצה המועדפת עליו היא לוס אנג'לס לייקרס, אולם לעת עתה נראה שהפליקנס לא מתרשמים כלל וכלל ממה שיש לרוב פלינקה ומג'יק ג'ונסון להציע.

ב-LA טיימס דווח אמש (ראשון) שהלייקרס העבירו לפליקנס בסך הכל חמש הצעות עד כה - אולם אף אחת אפילו לא הייתה קרובה לדרישות של ניו אורלינס. מעבר לכך, הפליקנס אפילו לא החזירו הצעה נגדית ללייקרס, מה שמרמז על מידת ההתעניינות שלהם בטרייד עם הקבוצה מעיר המלאכים. ההצעה האחרונה של הלייקרס, כך נטען, כללה את לונזו בול, קייל קוזמה, ברנדון אינגרם, איביצה זובאץ' ובחירת סיבוב ראשון עתידית בדראפט. הלייקרס הסכימו גם להעביר במקרה הצורך את אחד השחקנים הותיקים - רייג'ון רונדו או לאנס סטיבנסון - אולם גם בהם הפליקנס לא מראים עניין רב.

"עבור אחד אנתוני דייויס, שחקן טופ חמש בליגה שהולך להיות מבוקש בהרבה מאוד שווקים שונים, ללייקרס פשוט אין את הנכסים המתאימים. זה פשוט לא מספיק עבור הפליקנס", ניתח אמש בריאן ווינדהורסט מ-ESPN. "הפליקנס לא אוהבים את מה שיש ללייקרס להציע, ולכן גם דייויס מגיב כמו שהוא מגיב, ומנסה לרמוז שהוא לא מעוניין בטרייד לבוסטון בסוף העונה. הוא בסך הכל רוצה לתת צ'אנס ללייקרס, כי ברור שבוסטון מסוגלת להעביר לניו אורלינס הצעה הרבה יותר מפתה".

עוד בנושא

בוסטון ניצחה 129:134 את אוקלהומה סיטי, טורונטו גברה על הקליפרס
סוער בלייקרס: "עימות חם" בחדר ההלבשה בין לוק וולטון לשחקנים הוותיקים
הלייקרס הגישו הצעה ראשונה לניו אורלינס על דייויס: "זה לא רציני עדיין"

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס נשמר על ידי פסקל סיאקם, טורונטו ראפטורס. AP
"מעניין את הפליקנס מכל כישרון צעיר של הלייקרס". סיאקם עם אנתוני דייויס/AP

כאמור, מקורביו של דייויס טוענים בימים האחרונים - מי במפורש ומי במרומז - שהשחקן לא מעניין לעבור לבוסטון. אביו של דייויס התראיין שלשום ל-ESPN ואמר שהוא לא מאחל לבנו ללבוש את המדים של הסלטיקס בגלל מה שעוללו לאייזאה תומאס בעבר. "הם לא לויאליים", אמר. "אייזאה תומאס נתן להם את הלב והנשמה, והם שלחו אותו בטרייד בהזדמנות הראשונה. זו דעתי בלבד, לא דעתו של אנתוני. אבל ראיתי שם כמה דברים שלא מוצאים חן בעיניי".

הפרשנים ברחבי הליגה צמאים בכל זאת לראות את שיתוף הפעולה בין דייויס ללברון ג'יימס, אבל שאקיל אוניל טוען שהחיבור ביניהם יהיה טוב יותר דווקא בניו אורלינס. "אני מעדיף שלברון יעבור לניו אורלינס, וככה אף אחד מהם לא יצטרך להתפשר - גם AD לא יצטרף לוותר על 31 מיליון דולר בחוזה המקסימום שלו", אמר שאק.

השיחות עם הלייקרס צפויות להתחדש ביממה הקרובה, אולם במקביל נראה שהפליקנס בודקים גם אופציות אחרות, כאלו שנראות פחות "סקסיות" על הנייר. מילווקי גיששה, ונראה שגם טורונטו מביעה עניין. האחרונה נחשבת על פי בריאן ווינדהורסט ל"סוס השחור" במאבק על דייויס בעיקר משום שהיא מוכנה להעביר בטרייד את פסקל סיאקם.

"פסקל סיאקם מעניין את הפליקנס יותר מכל אחד מהכישרונות הצעירים של הלייקרס. אם הראפטורס יציעו אותו כחלק מטרייד עם עוד נכסים מסקרנים, זה יכול לטרוף את הקלפים", אמר ווינדהורסט.

עוד באותו נושא

סוער בלייקרס: "עימות חם" בחדר ההלבשה בין לוק וולטון לשחקנים הוותיקים

לכתבה המלאה

עם או בלי קשר לאנתוני דייויס, נראה שלברון ג'יימס ממשיך לפעול מתחת ומעל לפני השטח בנסיון לגייס עוד כישרון ללייקרס. הכוכב התורן על הכוונת של קינג ג'יימס הוא לא אחר מאשר קיירי אירווינג, שעזב את קליבלנד רק כדי לסיים את שיתוף הפעולה עם לברון ולא לחסות בצילו יותר. היחסים בין השניים היו קרירים למדי, עד שלפני חודש אירווינג התקשר לג'יימס - שהיה לחלוטין במקרה עם קווין לאב במסעדה בלוס אנג'לס - והתנצל על האופן שבו התייחס אליו.

ג'יימס הודה אמש ש"כן, אני וקיירי במקום טוב עכשיו. אני אוהב את האיש שהוא הפך להיות, אוהב את האתגרים שהוא לקח על עצמו ותמיד אאחל לו את הטוב ביותר". ג'יימס סיפר ש"היתה בינינו שיחה נהדרת", אבל סירב לחשוף את פרטי השיחה.

האמירות של ג'יימס מגיעות על רקע השמועות ההולכות וגוברות על השאיפה של אירווינג לשתף פעולה עם אנתוני דייויס ולברון בלייקרס, וזמן קצר אחרי שנשאל על עתידו בבוסטון והשיב - בניגוד לעבר בו היה מוכן להתחייב לסלטיקס - "תשאלו אותי ב-1 ביולי".

בעקבות האמירה הזאת ספג אירווינג ביקורות בבוסטון, אולם ג'יימס טוען ש"קיירי ניהל את המצב מצוין. מתרחשים הרבה דברים בליגה עכשיו, והוא מתמקד בלהגיע ליעד שהציב לעצמו - להיות חלק מקבוצה שמתחרה על האליפות".

לברון ג'יימס מול קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס מול קליבלנד קאבלירס. רויטרס
קרובים מתמיד. לברון עם קיירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully