וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס הגישו הצעה ראשונה לניו אורלינס: "זה לא רציני עדיין"

LA הציעה בין היתר את קוזמה ובול עבור דייויס, בארה"ב טוענים: "עבור הפליקנס, זה לא קרוב". אביו של הסנטר לא רוצה שיגיע לבוסטון

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר המעבר המפתיע של קריסטאפס פורזינגיס לדאלאס, מחכים כעת ב-NBA לראות כיצד תסתיים דרמת אנתוני דייויס. בארה"ב מדווחים הבוקר (שבת) שהלייקרס הגישו לניו אורלינס הצעה ראשונית עבור הכוכב הגדול: על פי אדריאן ווג'נראוסקי מדובר בלונזו בול, קייל קוזמה, רייג'ון רונדו, מייקל ביזלי ובחירת סיבוב ראשון. שאמס צ'רניה מ"האתלטיק" טוען שלוס אנג'לס אפשרה לניו אורלינס לבחור שני שחקנים צעירים מבין בול, קוזמה, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט ואיביצה זובאץ, ביחד עם רונדו או לאנס סטיבנסון, אך לכולם, כולל הפליקנס, ברור שזה לא מספיק.

"ההצעה של הלייקרס בינתיים לא שווה תגובה", צייץ צ'רניה. "עבור הפליקנס, זו לא קרובה אפילו להיות הצעה רצינית. הלייקרס עדיין לא שמו את כל הנכסים שלהם על השולחן". ווג'נראוסקי הוסיף וצייץ כי מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה עדיין לא הסכימו לוותר על מספר בחירות דראפט, או על הקלה כספית עבור היריבה: "הלייקרס הציעו מספר רעיונות שונים, אבל אף אחד מהם לא היה רציני כדי לקבל הצעה חלופית בתגובה".

אביו של שחקן הפנים הנהדר, אנתוני דייויס סיניור, לא רוצה לראות את בנו משחק עבור בוסטון - בעיקר בשל הטרייד ששלח את אייזאה תומאס לקליבלנד תמורת קיירי אירווינג. "אף פעם לא הייתי רוצה לראות אותו משחק בבוסטון אחרי מה שהם עשו לאייזאה", אמר. "שום נאמנות. הבנאדם נותן את הלב והנשמה שלו למועדון ואז הם מעבירים אותו בטרייד. זו רק דעתי, פשוט ראיתי כל מיני דברים בבוסטון לאורך השנים ואין שם נאמנות".

עוד בנושא:

עומרי כספי סובל מקרע במיניסקוס, ייעדר כחודש וחצי
דנבר ניצחה את יוסטון, 43 נקודות ו-10 שלשות לפול ג'ורג' מול מיאמי
מקבלים כבוד: דירק נוביצקי ודווין וויד צורפו לסגלים של משחק האולסטאר
כולם מרוויחים: ניתוח הטרייד הגדול בין דאלאס מאבריקס לניו יורק ניקס

שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
המגעים נמשכים. דייויס/AP

לאחר שוויתרה על כוכבה הגדול, ניו יורק פינתה מקום לשני חוזי מקסימום בקיץ הקרוב. משאלת ליבם של האוהדים היא לראות את קיירי אירווינג וקווין דוראנט משתפים פעולה יחדיו והלילה הם הרעיפו אהבה על הראשון, שהגיע לביקור עם בוסטון. "אנחנו רוצים את קיירי!" שאגו מהקהל, שעה שהרכז הוליך את הסלטיקס ל-99:113.

"כרגע זו רק הסחת דעת", התעקש אירווינג. "אני מעריך את האהדה שאני מקבל בכל אולם בליגה, אבל כרגע אין לי מה לעשות עם זה". כשנשאל עוד לפני המשחק האם הכוונה שלו לחתום על חוזה חדש בבוסטון בקיץ השתנתה לאחרונה, השיב, "תשאלו אותי ב-1 ביולי". לאחריו, הרחיב: "אני מקווה שהשמועות ייפסקו, מבחינתי אלה שטויות כרגע. אני מתמקד רק בלקחת אליפות".

* נשיא דאלאס מארק קיובן טען כי פורזינגיס ככל הנראה לא ישחק העונה. הכוכב הלטבי קרע בשנה שעברה את הרצועה הצולבת בברכו והמאבריקס צפויים לאפשר לו להחלים באופן מלא עד שישוב לפרקט.

עוד באותו נושא

דנבר ניצחה את יוסטון, 43 נקודות ו-10 שלשות לפול ג'ורג' מול מיאמי

לכתבה המלאה
שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג מול שחקן ניו יורק ניקס קאדים אלן. AP
נחכה לקיץ. אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully