וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי סובל מקרע במיניסקוס, בארה"ב טוענים: עלול להיחתך מממפיס

הישראלי יעבור בשבוע ניתוח ויחמיץ כחודש וחצי, בתקשורת המקומית נכתב: "בהתחשב במצב הקבוצה ובחוזה הנגמר שלו, אם יישאר אחרי סגירת חלון הטריידים, ייתכן שישוחרר כדי לפנות מקום בסגל"

עריכת וידאו: מתן חדד

העונה הקשה של עומרי כספי נמשכת. לאחר שהחמיץ את המשחקים האחרונים של ממפיס בשל פציעות ומחלות, התברר הלילה (בין שישי לשבת) שהישראלי הראשון ב-NBA ייאלץ לעבור ניתוח כדי לטפל בקרע במיניסקוס. בארצות הברית טוענים שכספי ייעדר כשישה שבועות מהמגרשים, ובכך הוא מצטרף לרשימת פצועים שרק הולכת וגדלה בקרב הגריזליס.

הפורוורד הישראלי עבר בדיקת MRI ביום שישי בבוקר על מנת לנסות ולהבין את המקור לכאבים שהרגיש בברכו, ואז התגלה גם הקרע. במהלך השבוע הבא ינותח, ואז תיקבע גם תקופת ההיעדרות המדויקת. כספי, שסבל בשנים האחרונות ממספר פציעות, חתם במהלך הקיץ האחרון בגריזליס בתקווה לשקם את הקריירה והעמיד ממוצעים של 6.3 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק, ב-14.4 דקות בממוצע. הוא החמיץ כעת את ארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו, שהופיעה הלילה להתמודדות מול שארלוט עם עשרה שחקנים פעילים בלבד.

עוד בנושא:

דנבר ניצחה את יוסטון, 43 נקודות ו-10 שלשות לפול ג'ורג' מול מיאמי
מקבלים כבוד: דירק נוביצקי ודווין וויד צורפו לסגלים של משחק האולסטאר
כולם מרוויחים: ניתוח הטרייד הגדול בין דאלאס מאבריקס לניו יורק ניקס

עומרי כספי, ממפיס גריזליס, מאוכזב. AP
עוד עונה לא פשוטה. כספי/AP

העיתונאי האמריקאי כריס הרינגטון, המסקר את הקבוצה עבור "דיילי ממפיאן", כתב: "לדעתי חזרה לממפיס העונה נראית די קלושה. בשקט בשקט, לכספי היתה עונה די טובה, אפילו אם לגריזליס לא. בהתחשב במצבה של הקבוצה ובחוזה הנגמר שלו, לדעתי, אם הוא עדיין יהיה בסגל אחרי סגירת חלון הטריידים, הוא ייחתך כדי לפנות מקום בסגל, כמו שקרה עם מריו צ'למרס כשקרע את האכילס".

"מעבר לסטטיסטיקה, כספי היה חלק חשוב בספסל שהראה לאחרונה ארסנל התקפי לו אף אחד לא ציפה", נכתב בבלוג "גריזלי ברס בלוז". "על אף שהוא לא קלע השלשות שחשבו, הוא אחד החותכים והמסיימים הטובים ביותר בצבע".

עוד באותו נושא

דנבר ניצחה את יוסטון, 43 נקודות ו-10 שלשות לפול ג'ורג' מול מיאמי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully