וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער בלייקרס: "עימות חם" בחדר ההלבשה בין לוק וולטון לשחקנים הוותיקים

על רקע השמועות על טרייד, ותיקי הלייקרס התפרצו על וולטון אחרי שהעיר על אנוכיות. וגם: השיחות על אנתוני דייויס יתחדשו, קליי תומפסון מגיב לקריאות אליו מהקהל

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט הזכירה הלילה (בין שבת לראשון) למה היא עדיין המועמדת הבכירה לזכות העונה שוב באליפות, כשניצחה די בקלות את הלייקרס 101:115, והמחישה שוב את העוצמה והרב גונוית שלה. קליי תומפסון חזר ממחלה וקלע 28 נקודות, דמרקוס קאזינס קלע 18, קלט 10, חילק 4 אסיסטים והוסיף דאנק מהדהד על הפרצוף של קוזמה, קווין דוראנט סיים ערב שקט של 21 נקודות, 11 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ואפילו סטפן קרי, שהחטיא את 8 הזריקות הראשונות שלו, סיים בסופו של דבר עם 14, כשהווריירס נותנים דחיפה קלה על הגז ברבע האחרון (15:27) וסוגרים סיפור.

אבל עם כל הכבוד לגולדן סטייט, הסיפור הוא הלייקרס. בזמן שלא מעט שמועות וספקולציות רצות בלוס אנג'לס וברחבי הליגה על העתיד של הלייקרס, כולל אפשרויות לטריידים נוכחיים (על אנתוני דייויס) ולא מעט אפשרויות לקראת הקיץ - הלילה התחוללה סערה בחדר ההלבשה של הקבוצה.

מייקל ביזלי מול אנדרה איגודלה לוס אנג'לס לייקרס מול גולדן סטייט ווריירס. AP
לא פעם ראשונה שהוא מתעמת עם וולטון. ביזלי/AP
ג'בייל מגי לוס אנג'לס לייקרס. AP
מה הם חשבו שיקרה עם האנשים האלה? מגי/AP

על פי הדיווחים, לאו דווקא על רקע הדדליין לטריידים בליגה, מספר שחקנים ותיקים בקבוצה התעמתו באופן חריג עם המאמן לוק וולטון בסיום המשחק. היה זה אחרי שמאמן הלייקרס שוחח עם שחקניו וביקש מהם לשחק בצורה פחות אנוכית, ומשם "הדברים התחממו מהר", כך נכתב, והשחקנים הגיבו והרימו את הקול. עוד נטען כי הוויכוח התלהט, וצריך היה לעצור את הצדדים לפני שהוא יהפוך לפיזי.

הלייקרס הובילו במשחק 71:81 ברבע השלישי, אבל מאז אפשרו למארחת לרוץ 20:44, כשברבע האחרון הלייקרס קולעים 7 מ-28 מהשדה. וולטון לא אהב את הגישה, והעיר. בין השחקנים הוותיקים המעורבים בתקרית נכללים מייקל ביזלי, ג'אבייל מגי ולאנס סטיבנסון. "הם הרימו את קולם על נושאים כמו חלוקת הדקות של וולטון והרוטציות", כך נכתב, "בלייקרס מקווים כעת שזה עזר ללבן כמה בעיות בקרב הקבוצה".

סטיבנסון הכחיש את הדברים וכתב באינסטגרם: "התקשורת החליטה להוסיף את לאנס סטיבנסון... אני במקום מאושר מאוד, רק חיובי. אם אתם כותבים את הסיפור, לפחות תדייקו בעובדות".

לאנס סטיבנסון מול קליי תומפסון, לוס אנג'לס לייקרס מול גולדן סטייט ווריירס. AP
הכחיש. סטיבנסון/AP

אומנם זה לא קשור בצורה ישירה לטרייד, אבל סביר להניח שהשמועות לא מוסיפות שקט לקבוצה. בלוס אנג'לס מדווחים כי הלייקרס והנהלת ניו אורלינס טרם דנו בהצעה שהגישו הלייקרס על אנתוני דייויס, אבל השיחות אמורות להתקיים השבוע. הפליקנס צפויים להגיש את הדרישות שלהם לעסקה, שככל הנראה יכללו שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון ולהוסיף שחקן של הפליקנס לעסקה. הלייקרס הגישו חמש הצעות לניו אורלינס ביום רביעי האחרון, כשאחת ההצעות כללה את לונזו בול, קייל קוזמה, ברנדון אינגרם, איביצ'ה זובאץ ובחירת סיבוב ראשון בדראפט.

כידוע, דייויס הודיע שהוא מעוניין לעזוב את ניו אורלינס. אביו של דייויס די פסל את האפשרות שהסנטר המבוקש יגיע לבוסטון (בעקבות היחס שלהם לאייזיאה תומאס, לדבריו). בנוסף, לאור היחסים הקרובים בין דייוס ללברון ג'יימס והעובדה שיש להם את אותו סוכן - ההערכה היא שהוא רוצה להגיע ללוס אנג'לס. עם זאת, אחרי שנוי יורק שחררה את קריסטפס פורזינגיס, אין ספק שהניקס נחשבים לאופציה.

כך או כך, הלייקרס כבר מפנטזים על מספר אופציות, והלילה, במשחק מול גולדן סטייט, בזמן שקליי תומפסון עמד על קו העונשין, מספר אוהדים של הלייקרס קראו "אנחנו רוצים את תומפסון", כשגם הם יודעים שהוא עשוי לעזוב את הווריירס בקיץ. "אם באמת אמורים לרצות את קליי", אמר מאמן גולדן סטייט סטיב קר בסיום, "אם הייתי יושב לצדם, הייתי צועק את אותו הדבר".

תומפסון עצמו לא סבור שקריאות מסוג זה או שמועות שכאלה על עתידם של מספר שחקנים לעונה הבאה משפיעות על הקבוצה או על סיכוייה. "אני לא חושב, כי אין הרבה קבוצות בליגה שמאמינות שיש להן סיכוי לאליפות, ואנחנו אחת מהן", אמר תומפסון, "אני חושב שזה הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו. לא מאמין שזה משפיע עלינו. כולנו אנשים מבוגרים, ובסופו של יום, בלי קשר למה שכל אחד יבחר לעשות, אנחנו אחים ולא נשמור טינה, כי זה ביזנס".

דמרקוס קאזינס גולדן סטייט ווריירס. AP
וגם זה קרה הלילה. קאזינס בוהה בקוזמה אחרי דאנק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully