וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב תציע לאיביץ' חוזה חדש: 500 אלף יורו לעונה וסעיף שחרור"

3.2.2019 / 13:57

כצפוי, מכבי תל אביב תציע למאמן הסרבי המוערך חוזה חדש ומשודרג, שבמסגרתו, במסגרת לקחי העבר, הוא יחזיק בסעיף שחרור של מיליון יורו. דיווח באיטליה: אינטר, זניט ולברקוזן עוקבות אחרי יונתן כהן. רשמית: משחק הגביע מול סכנין ייערך בעכו

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב רוצה ללמוד ממקרי העבר ולא לאבד עוד מאמן מצליח, כפי שקרה לה לא פעם בעבר (לפחות בתחילת הדרך של ג'ורדי קרויף), וכעת ההנהלה מעוניינת מאוד להשאיר בתפקיד את ולאדן איביץ', המאמן הסרבי המוערך שבינתיים סוחף אותה להצלחה גדולה. כפי שדווח בוואלה! ספורט, המאמן צפוי לקבל חוזה חדש ומשודרג.

על פי דיווחים ביוון, המדינה שבה איביץ' העביר את רוב הקריירה שלו, נכתב כי "המאמן כבר זומן לשיחה עם על ידי המנכ"ל בן מנספורד על מנת לדון בחידוש חוזהו". מכבי תל אביב, כך נטען, תציע לאיביץ' חוזה חדש, שבמסגרתו הוא ירוויח 500 אלף יורו לעונה (נטו), ויחזיק בסעיף שחרור של מיליון יורו, אם יקבל הצעה מקבוצה אחרת ויבקש לעזוב.

איביץ' בן ה-41 אימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי בין השנים 2013 ל-2016 ובמרץ 2016 קיבל את קבוצת הבוגרים עקב עזיבתו של איגור טידור. איביץ' זכה עם פאוק בגביע היווני ונשאר עד יוני 2017, אז עזב עם 58.57 אחוזי הצלחה ומאז לא אימן באף קבוצה. הוא הספיק לזכות בתואר מנג'ר העונה ביוון לשנת 2017 לפני שהוחלף על ידי אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. בקריירת המשחק שלו הוא שיחק בפרטיזן בלגרד, בורוסיה מנשנגלאדבך, א.א.ק. אתונה, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי. הוא גם רשם שמונה הופעות במדי נבחרת סרביה ומונטנגרו בין השנים 2001 ל-2004.


עוד בנושא:
איביץ' צפוי לקבל חוזה חדש ומשודרג במכבי תל אביב
הפועל תל אביב: רפואה טוען ש"עוד לא אמרנו את המילה האחרונה על רכש", מרווין פרסמן כמעט שוחרר
בני יהודה תעמוד לדין על הנהמות, דוח השיפוט: אברמוב הסכים להפסיק את המשחק
מרקו בלבול על השינויים: "זה תהליך שמכבי חיפה חייבת לעבור"
מכבי נתניה: פאטוס בצ'יראי יישאר לעונה נוספת, עלי מוחמד מועמד להימכר בקיץ

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
יסכים להישאר? איביץ'/שלומי גבאי

דיווח מפתיע באיטליה טוען היום שאינטר עוקבת אחרי יונתן כהן. על פי האתר claciomercato קשר מכבי תל אביב מחוזר גם על ידי זניט ולברקוזן, ותג המחיר שלו צפוי לנוע סביב חמישה מיליון יורו. כהן בן ה-22 חזר העונה למכבי תל אביב אחרי שנתיים בהן שיחק כמושאל בבני יהודה, והצליח לתפוס מקום מפתיע ברוטציה של איביץ'. ב-12 משחקים בהם שותף העונה הוא כבש לא פחות משבעה שערים - שניים בליגה, שלושה בגביע ושניים נוספים בגביע הטוטו.

* ההתאחדות הודיעה היום שמשחק רבע גמר גביע המדינה בין בני סכנין למכבי תל אביב, אותו סכנין לא תוכל לארח באצטדיונה הביתי דוחא בגלל עונש הרדיוס, יתקיים באצטדיון בעכו (יום רביעי, 6.2.19 בשעה 21:00).

עוד באותו נושא

דיווח בספרד: ניק בלקמן עשוי לשוב למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לאירופה? יונתן כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully